Results 1 to 4 of 4

Thread: Verschillende versies van Delphi 6

  1. #1

    Verschillende versies van Delphi 6

    Als ik op http://shop.borland.com/Category/0,1...15-983,00.html kijk dan zie ik bij Delphi Personal dat het bedoeld is om het te leren en niet voor commercieel gebruik, bij de proffesional version staat dat niet, mag dit dan wel gebruikt worden voor commercieel gebruik? Ik gebruik nu een personal versie van Delphi 3 (hoe ouderwets kan je zijn...) maar ik ga een webdesignbedrijf oprichten met iemand anders en daarmee wil ik sparen voor Delphi 6, het zou natuurlijk leuk zijn als ik dat bedrijf kan uitbouwen naar kleinschalige software developing, commercieel dus, vandaar dat dit mij even interesseerde...

    Maar naast dat ik wil weten of proffecional voor commercieel gebruik mag worden gebruikt zou ik ook graag willen weten wat de verschillen zijn tussen de verschillende versies, weet iemand dit toevallig?

    Thnx,

    Lynx

  2. #2
    Ik weet natuurlijk wel dat de duurdere versies uitgebreider zijn dan de goedkopere maar wat er voornamenlijk is uitgebreid zou ik niet weten, alleen dat prof. meer tools heeft voor internet dan de personal versie (wat vroeger standard heette).

  3. #3
    Old Navigator Matthijs's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Ede, NL. Delphi: Delphi 7/2005 :). Matthijs schrijf je Matthijs
    Posts
    2,199
    Met de prof editie mag je inderdaad commercieel programma's ontwikkelen. Het verschil tussen de Prof en Enterprise editie zit grotendeels in het aantal componenten dat wordt meegeleverd en daardoor de betere ondersteuning voor "multi tier" systeem ontwikkeling.
    What's in a sig?

    Would my posting be less valuable if it didnot have a sig? (Vrij naar William S.)

    Let op de kleine lettertjes. For all postings: e&oe!
    This program performed an illegal function, the police are on their way

  4. #4
    Een overzicht van de verschillen vind je op http://www.borland.com/delphi/del6/featurematrix/
    Marcel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •