View Poll Results: Ga jij Delphi 7 kopen?

Voters
24. You may not vote on this poll
  • Ja

    8 33.33%
  • Nee

    14 58.33%
  • Over een jaartje... (heb geen geld)...

    6 25.00%
Multiple Choice Poll.
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 15 of 16

Thread: Ga jij delphi 7 kopen?

  1. #1
    C# En niks anders.
    Join Date
    May 2002
    Location
    Achter mijn PC.
    Posts
    272

    Ga jij delphi 7 kopen?

    ik nie.....
    Last edited by flnhst; 06-Aug-02 at 20:02.

  2. #2
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Tja, dat kan ik nu nog niet zeggen. Ik ben het er niet mee eens dat .Net de oplossing is tot alle problemen, integendeel. Het is een leuk idee, dat zeker, maar niet voor elke situatie, er zijn genoeg situaties waarin Delphi het beter doet, dus op dat gebied zie ik geen reden om de overstap te maken, aangezien D7 volgens mij voorderest weinig bijzonders toevoegt... maar je weet nooit wat de toekomst brengt...
    Qui custodiet ipsos custodes

  3. #3
    ralf
    Guest
    ik ga hem niet kopen, want delphi 6 bevalt mij goed, en was niet van plan over te stappen.

    ralf

  4. #4
    Naar het schijnt zal delphi 8 ook niet lang op zich laten wachten. Dan slaan we maar een versie over ...
    M'n baas zal lachen. Nog geen jaar geleden 3000 eurodollars geinvesteerd in een D6Ent en die nu al weer afschrijven?

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    May 2002
    Location
    Almere-Stad
    Posts
    150
    Eerst maar eens zien of de personal versie van D7 iets is. Dan beslis ik wel of ik Delphi 7 Prof/Enterprise neem.

  6. #6
    Voor de Enterprise ontwikkelaars is het erg goed nieuws dat de licentie van DataSnap nu royalty free is, dat zou op zich al een reden kunnen zijn. Verder heeft Borland blijkbaar wat third party software in licentie genomen en worden deze meegeleverd bij Delphi. Vooral ModelMaker is een erg mooie tool. Verder is de eerste stap naar .NET gezet met de compiler voorbereidingen, voor de toekomst erg belangrijk!

    Kortom: als ik nu een nieuw project zou starten zou ik zeker serieus naar Delphi 7 kijken, voor bestaande projecten is de nieuwe functionaliteit niet altijd even zinvol.

    Ik zit met smart te wachten op de doos die eigenlijk al op mijn buro had moeten staan, uiteraard hoor je het hier zodra ik wat met Delphi 7 heb kunnen spelen!
    Marcel

  7. #7
    AM|Fan zei: "Eerst maar eens zien of de personal versie van D7 iets is. Dan beslis ik wel of ik Delphi 7 Prof/Enterprise neem."
    Weet jij ook waar je die kan downloaden, of kost 'ie geld??

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    Beuningen
    Posts
    1,207
    Mijn baas heeft betaald ...
    In theorie werkt alles maar hoe maak je het dan waar, in de praktijk werkt het maar niemand weet waarom.

  9. #9
    Ik moet eerlijk zijn, Delphi 7 Enterprise heb ik al reeds in mijn bezit
    Check out ackspace.nl for a dutch hackerspace

  10. #10
    5th member of nldelphi
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,127
    Ik hoop dat je met je eerlijke post ook bedoeld dat je deze eerlijk en legaal
    in je bezit hebt.....

    zo niet, dan lijkt mij het niet echt handig om dit hierzo te posten.
    RLD

  11. #11
    even een dom vraagje

    zelfs als hij geen legale versie heeft en dat hier post. Is er echt een gek die daar achteraan gaat?

  12. #12
    De vraag is niet dom, maar als je hier gaat verkondigen dat je een illegale versie hebt, dan is de kans dat iemand je aangeeft natuurlijk groter. Ik denk dat je als beheerder van deze site dan wel verplicht bent mee te werken aan het afgeven van informatie van deze gebruiker.

    Deze discussie is al vaker geweest, dus ik zal er maar niet verder op ingaan het is en blijft stelen van andermans spullen.

    Overigens vind ik de reactie van Richard wat " te " overdreven.

  13. #13
    Ik vraag me alleen af waaruit je afleest dat hij het illegaal zou hebben. 't Zou natuurlijk kunnen, maar concreet staat het er niet. Het lijkt nu een beetje alsof iemand al op voorhand wordt beschuldigd.
    1+1=b

  14. #14
    Nee, ik wacht op de versie met echte interfaces (niet-reference-counted) en 64 bit support

  15. #15
    SillyMember
    Join Date
    May 2003
    Location
    Gent
    Posts
    7,725
    Echte interfaces zijn er al: D8 (.NET, dus).
    Native 64 bits compiler: hou je adem niet in (volgens D. Thorpe het ontwikkelen 1 ?á 2 jaar in beslag nemen, en hij zegt er ook niet bij of er wel één komt).
    64 bits support voor .NET komt er wel zeker. Zie ook:

    Technology goals for 2004 en 64Bit Delphi Sightings
    All methodologies are based on fear. -- Kent Beck.

Page 1 of 2 1 2 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 67
    Last Post: 15-Jun-04, 12:32
  2. Delphi: DFWEDIT.DLL Error
    By Richard in forum Algemeen
    Replies: 6
    Last Post: 07-Jun-04, 08:55
  3. Delphi 8 naast Delphi 7
    By bverp in forum .NET
    Replies: 10
    Last Post: 13-May-04, 10:28

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •