Page 4 of 12 FirstFirst ... 2 3 4 5 6 ... LastLast
Results 46 to 60 of 167

Thread: Nieuwe versie forumsoftware

  1. #46
    Reader
    Join Date
    May 2002
    Location
    Holland
    Posts
    3,382
    Ik vind het wel lekker strak hoor! En er lijkt mij ruimte genoeg

  2. #47
    En anders is het misschien een idee om hem linksonder op mobile style te zetten.

  3. #48
    Silly member NGLN's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Werkendam
    Posts
    5,133
    LOL. Ik wou dat je met deze nieuwe forumsoftware posts thumbs up kon geven. (En nee, niet down).

    Maareh Marcel, keurig hoor! Van mij geen klagen.
    (Sender as TNLDUser).Signature := 'Groeten van Albert';

  4. #49
    Senior Member AntonSteen's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    IJsselmonde (Rotterdam)
    Posts
    352
    Ziet er heel erg goed uit, reageert als een speer, je mag jezelf alvast een schouderklopje geven Marcel
    Lazarus als hobby, en dan niet in de kroeg
    http://www.wavdsteen.com

  5. #50
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747
    Het werkt allemaal prima. Maar ik heb toch nog een puntje met het filteren van berichten.
    Als ik in het oude systeem zocht op nieuwe berichten, dan kreeg ik alleen de nieuwe topics te zien. In het nieuwe systeem zie ik de laatste post van een gebruiker. Dan kan het dus zijn dat je meerdere posten ziet van 1 topic. Ik vind dat erg jammer dat dat er niet meer is. Dat maakte het oude forum juist (voor mij althans) een erg vriendelijke indruk.
    Of het is een setting van de gebruiker om het zo te krijgen, maar dat zal ik wel als wensenlijstje willen neer zetten.
    Verder is het wel lekker snel.

  6. #51
    Silly member NGLN's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Werkendam
    Posts
    5,133
    Kan het zijn dat je "New Posts" (dat is http://nldelphi.com/search.php?do=getnew (, wat dan weer redirect naar een vergankelijke search id zoals http://nldelphi.com/search.php?searchid=264)) met "Activity Stream" verwart? De "What's New"-knop redirect naar "Activity Stream", en die geeft inderdaad alle berichten, maar "New Posts" geeft de topics.
    Last edited by NGLN; 28-Dec-13 at 12:29.
    (Sender as TNLDUser).Signature := 'Groeten van Albert';

  7. #52
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747
    albert, je hebt gelijk.
    Ik ben weer blij

  8. #53
    je wordt erg snel uitgeloged. Als je een lang verhaal schrijft en op plaatsen drukt dan is je posting weg en wordt er gevraagd om opnieuw in te logen. Als je dat doet dan krijg je daarna volledig een lege pagina en is je posting weg.

  9. #54
    Senior Member Antoine's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Molenwaard
    Posts
    2,399
    @Miep: Klopt, had ik ook. Nou schrijf ik normaliter geen lange verhalen, maar ik doe dan ook vaak voor het posten altijd Ctrl-A en Ctrl-C. Dat voorkomt dat je tekst kwijt bent.

    @Marcel: ik zie steeds een geel balkje rechts met de tekst Auto Save. Is dat iets waar we gebruik van kunnen maken?

    Gr
    " De waarde van het leven is niet in geld uit te drukken "

  10. #55
    Ff een vraag vwb de werking van dit forum,

    Is het ook mogelijk om een link/query te maken met "ongelezen berichten" voor de ingelogde persoon ? En het resultaat van deze link/query is onafhankelijk van de leeftijd van de berichten. Op dit forum merk ik dat ongelezen berichten al heel snel verdwijnen uit de query "nieuwe berichten".

    Dit gedrag merk ik niet bij andere fora waar ik op lees.....
    Brouwvisie is helemaal mijn ding
    http://www.bier-brouwer.nl

  11. #56
    Fornicatorus Formicidae VideoRipper's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Vicus Saltus Orientalem
    Posts
    5,708
    Komt er misschien ook nog een koppeling met een app als Tapatalk?
    En extra smileys?
    TMemoryLeak.Create(Nil);

  12. #57
    Het is even wennen maar het forum is wel fraai geworden.
    Wel vind ik dat je op de indexpagina niet zo duidelijk in een oogopslag ziet waar nieuwe ongelezen berichten staan door die fletse kleuren.
    Dat worden voortaan dus twee oogopslagen

  13. #58
    Quote Originally Posted by Miep View Post
    je wordt erg snel uitgeloged. Als je een lang verhaal schrijft en op plaatsen drukt dan is je posting weg en wordt er gevraagd om opnieuw in te logen. Als je dat doet dan krijg je daarna volledig een lege pagina en is je posting weg.
    Hmm, dat lijkt me op zijn minst een bug :-). Heb je dan het vinkje remember me aan staan bij het inloggen?
    Marcel

  14. #59
    Quote Originally Posted by Antoine View Post
    @Marcel: ik zie steeds een geel balkje rechts met de tekst Auto Save. Is dat iets waar we gebruik van kunnen maken?

    Gr
    Jazeker, als je weg navigeert van de pagina en je komt terug dan staat je niet geplaatste post er nog.
    Marcel

  15. #60
    Quote Originally Posted by Oscar View Post
    Ff een vraag vwb de werking van dit forum,

    Is het ook mogelijk om een link/query te maken met "ongelezen berichten" voor de ingelogde persoon ? En het resultaat van deze link/query is onafhankelijk van de leeftijd van de berichten. Op dit forum merk ik dat ongelezen berichten al heel snel verdwijnen uit de query "nieuwe berichten".

    Dit gedrag merk ik niet bij andere fora waar ik op lees.....
    Is dat niet de "new posts" link helemaal bovenaan?
    Marcel

Page 4 of 12 FirstFirst ... 2 3 4 5 6 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •