Page 5 of 12 FirstFirst ... 3 4 5 6 7 ... LastLast
Results 61 to 75 of 167

Thread: Nieuwe versie forumsoftware

  1. #61
    Quote Originally Posted by VideoRipper View Post
    Komt er misschien ook nog een koppeling met een app als Tapatalk?
    En extra smileys?
    Standaard wordt gebruik gemaakt van Forumrunner, volgens mij een vergelijkbaar iets. Daar ga ik binnenkort induiken.
    Marcel

  2. #62
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747
    Ik heb een PM gemaakt met wat code erin. Meestal zet ik eerst de code erin, selecteer de tekst en druk dan op HL. Dan zie ik wel de tag, maar mijn code is weg.
    Bij het oude forum werkte dat goed. Gelukkig werkt CTRL-Z wel.

  3. #63
    Voor de mensen met ontwenningsverschijnselen is er altijd nog dit

  4. #64
    Quote Originally Posted by Marcel View Post
    Is dat niet de "new posts" link helemaal bovenaan?
    Dat zou je denken...maar als ik vandaag kijk zie ik een lijst met nieuwe posts...maar kijk ik 3 daqgen laten dat zie ik enkele posts dus niet meer....dus als ik de lijst opvraag lijkt het alsof er dan een soort timer ingaat waardoor ik de ongelezen items enkele dagen later niet meer zie
    Brouwvisie is helemaal mijn ding
    http://www.bier-brouwer.nl

  5. #65
    Dat klopt. Volgens mij wordt er in je account opgeslagen wanneer je laatste bezoek was. Op basis daarvan krijg je die lijst te zien. Dat zal wel dezelfde lijst waarmee wordt bepaald wat de kleur van de icoontjes van de posts en subfora moeten zijn.

    Dus een tip: Lees telkens wanneer je op het forum komt alle nieuwe berichten.
    1+1=b

  6. #66
    Ik zou het toch fijn vinden om een lijst te kunnen krijgen van alle (door mij) ongelezen berichten.....
    Brouwvisie is helemaal mijn ding
    http://www.bier-brouwer.nl

  7. #67
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747
    Wat heel wenselijk is, is een bijlage kunnen meegegeven in aan PM. Het wordt zo lang als je die code in in je PM zet.

  8. #68
    Silly member NGLN's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Werkendam
    Posts
    5,133
    Quote Originally Posted by GolezTrol View Post
    Dat zal wel dezelfde lijst zijn waarmee wordt bepaald wat de kleur van de icoontjes van de posts en subfora moeten zijn.
    Een afwijkend kleurtje heeft denk ik niets te maken met jouw laatste inlogtijdstip, maar is afhankelijk van of je hebt bijgedragen aan dat topic.
    (Sender as TNLDUser).Signature := 'Groeten van Albert';

  9. #69
    Silly member NGLN's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Werkendam
    Posts
    5,133
    Quote Originally Posted by Oscar View Post
    Ik zou het toch fijn vinden om een lijst te kunnen krijgen van alle (door mij) ongelezen berichten.....
    Dat is dan een feature-request; de vorige forumsoftware had dit ook niet voor zover ik weet. Maar dat zou inderdaad wel eens handig zijn.

    Workaround is (voorlopig) om inderdaad alle posts te lezen zoals GolezTrol zegt, of de pagina open laten staan in jouw browser, de computer in stand-by zetten en de pagina niet verversen als je de computer weer aanzet (zo los ik dat nog wel eens op ).
    (Sender as TNLDUser).Signature := 'Groeten van Albert';

  10. #70
    Quote Originally Posted by NGLN View Post
    Een afwijkend kleurtje heeft denk ik niets te maken met jouw laatste inlogtijdstip, maar is afhankelijk van of je hebt bijgedragen aan dat topic.
    Ik bedoelde niet de rode icoontjes, maar de iets donkerder blauwgrijze icoontjes.
    1+1=b

  11. #71
    Silly member NGLN's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Werkendam
    Posts
    5,133
    Marcel, er is nog een line-ending-probleem met codeblokken.

    Als ik code in Internet Explorer kopieer en in de IDE plak, dan wordt het één regel. Via Chrome worden het wel meerdere regels, maar dat kan de IDE niet compileren.

    Voorbeeld:

    Als ik deze code met IE kopieer, dan krijg ik:

    Code:
    1.procedure TFrmPuzzelstukjes.PuzzelGridDblClick(Sender: TObject);2.var Status : ^integer;3.begin4.     Status := pointer(link.fPuzzelNummer[Getindex(fGridRow,fGridCol)].status);5.     case integer(Status) of6.       0: integer(Status) := 2;7.       1: integer(Status) := 0;8.       2: integer(Status) := 1;9.     end;10.end;
    Met Chrome:

    Code:
    procedure TFrmPuzzelstukjes.PuzzelGridDblClick(Sender: TObject);
    var Status : ^integer;
    begin
         Status := pointer(link.fPuzzelNummer[Getindex(fGridRow,fGridCol)].status);
         case integer(Status) of
           0: integer(Status) := 2;
           1: integer(Status) := 0;
           2: integer(Status) := 1;
         end;
    end;
    (Sender as TNLDUser).Signature := 'Groeten van Albert';

  12. #72
    Silly member NGLN's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Werkendam
    Posts
    5,133
    @GolezTrol Ah, duidelijk.
    (Sender as TNLDUser).Signature := 'Groeten van Albert';

  13. #73
    Quote Originally Posted by jkuiper View Post
    Ik heb een PM gemaakt met wat code erin. Meestal zet ik eerst de code erin, selecteer de tekst en druk dan op HL. Dan zie ik wel de tag, maar mijn code is weg.
    Bij het oude forum werkte dat goed. Gelukkig werkt CTRL-Z wel.
    Er gaat blijkbaar nog iets mis met mijn javascript. Volgens de ckeditor documentatie zou mijn code alleen werken in WYSIWYG mode, het lijkt er nu op dat het andersom is. Ik denk dat het opvragen van de geselecteerde tekst mis gaat, dus daar moet ik nog even mee puzzelen. Voorlopig: WYSIWYG uit zetten en je kunt weer code highlighten.
    Marcel

  14. #74
    Quote Originally Posted by Oscar View Post
    Ik zou het toch fijn vinden om een lijst te kunnen krijgen van alle (door mij) ongelezen berichten.....
    Ik snap wat je bedoelt, ik werk ook graag een lijstje af waarin alles wordt bewaard wat ik nog niet heb gelezen. Helaas lijkt de forumsoftware daar geen mogelijkheid voor te hebben. Ik moet maar eens kijken of ik daar een ASP.NET klusje van kan maken.
    Marcel

  15. #75
    Quote Originally Posted by jkuiper View Post
    Wat heel wenselijk is, is een bijlage kunnen meegegeven in aan PM. Het wordt zo lang als je die code in in je PM zet.
    Ik heb even gekeken in de instellingen, dit zit er niet bij. Dus dat kun je beter oplossen met bijvoorbeeld Dropbox of Wetransfer.
    Marcel

Page 5 of 12 FirstFirst ... 3 4 5 6 7 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •