Results 1 to 10 of 10

Thread: RSS voor comments?

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    De Aker
    Posts
    161

    RSS voor comments?

    Doet het nieuwe forum inmiddels aan een RSS feed voor comments op topics waar je op gereageerd hebt?

    Mail is zo 1870...

  2. #2
    mov rax,marcov; push rax marcov's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Ehv, Nl
    Posts
    10,357
    RSS is nogal web2.0, en die manie is toch ook al overgewaaid?

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    De Aker
    Posts
    161
    Quote Originally Posted by marcov View Post
    RSS is nogal web2.0, en die manie is toch ook al overgewaaid?
    Dat valt wel mee. Ik ken veel mensen die bijna alles via een RSS aggregator lezen (blogs, podcasts, newsfeeds, forums). De enige manier om verschillende bronnen bij elkaar te brengen. Werkt perfect, behalve voor een aantal forums die niet snappen dat dat handig is. Daar reageer ik dus nauwelijks op comments.

  4. #4
    Fornicatorus Formicidae VideoRipper's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Vicus Saltus Orientalem
    Posts
    5,708
    Toegegeven: ik ken maar weinig (verschillende soorten) mensen, maar ik ken niemand die RSS gebruikt,
    zeker niet in combinatie met een forum (heb zelf ook RSS in m'n eigen forum zitten, maar zou deze net
    zo goed uit kunnen zetten); de meesten weten niet eens wat RSS is.

    Ik gebruik (een soort van) RSS van Buienradar zelf in één van onze producten om het weerbericht uit te
    halen, maar dat is dan ook alles.

    Tegenwoordig zie ik steeds vaker integratie met forums mbv TapaTalk en consorten.

    Greetz,

    Peter.
    TMemoryLeak.Create(Nil);

  5. #5
    Quote Originally Posted by VideoRipper View Post
    Tegenwoordig zie ik steeds vaker integratie met forums mbv TapaTalk en consorten.
    D'r is dus wel forumrunner (die ik alleen voor NLDelphi gebruik) maar dat is echt een ondergeschoven kindje voor vBulletin/Internet Brands. Totaal geen support meer op hun forum (of pas antwoord na een maand). Ik krijg al vanaf het begin bijvoorbeeld geen notifications aan de gang met forumrunner.

    Tapatalk (ook aangeschaft) werkt perfect in dat opzicht maar helaas werkt dat weer niet met NLDelphi.

  6. #6
    Loop jij elke dag / week alle websites langs waar je nieuws van bij wilt houden Peter? Ik ben erg blij dat Feedly dat allemaal voor me verzameld zodat ik dat op mijn gemak op PC, tablet of telefoon kan lezen. Dus wat mij betreft is RSS nog lang niet uitgestorven.

    Ik vrees dat de opties van het forum nog steeds erg beperkt zijn, maar ik ga eens kijken of we daar al meer opties voor hebben gekregen.
    Marcel

  7. #7
    Fornicatorus Formicidae VideoRipper's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Vicus Saltus Orientalem
    Posts
    5,708
    Quote Originally Posted by Marcel View Post
    Loop jij elke dag / week alle websites langs waar je nieuws van bij wilt houden Peter?
    Sterker nog: meerdere keren per dag (kijk je logs er maar op na)

    Maar het zijn er gelukkig niet veel hoor: een stuk of vier/vijif.

    Greetz,

    Peter.
    TMemoryLeak.Create(Nil);

  8. #8
    mov rax,marcov; push rax marcov's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Ehv, Nl
    Posts
    10,357
    Quote Originally Posted by jeroenp View Post
    Dat valt wel mee. Ik ken veel mensen die bijna alles via een RSS aggregator lezen (blogs, podcasts, newsfeeds, forums). De enige manier om verschillende bronnen bij elkaar te brengen. Werkt perfect, behalve voor een aantal forums die niet snappen dat dat handig is. Daar reageer ik dus nauwelijks op comments.
    Ik ken ook veel mensen die mail met ELM/mutt beantwoorden. Dat werkt perfect, behalve voor die paar idioten die perse mime willen sturen ;-)

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    De Aker
    Posts
    161
    Quote Originally Posted by marcov View Post
    Ik ken ook veel mensen die mail met ELM/mutt beantwoorden. Dat werkt perfect, behalve voor die paar idioten die perse mime willen sturen ;-)
    mutt gebruik ik ook nog, maar niet voor alle email (:

  10. #10
    mov rax,marcov; push rax marcov's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Ehv, Nl
    Posts
    10,357
    Ik gebruik ELM, nieuwerwetse kraam als mutt gebruik ik alleen voor een paar mailboxen waar threaded view belangrijk is. En een provider mailboxje lepel ik eens per week uit met thunderbird voor commerciele rotzooi en andere hardleersen.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •