Results 1 to 4 of 4

Thread: Wie kan mij helpen

  1. #1
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747

    Wie kan mij helpen

    Ik heb voor een datalogic scanner de SDK nodig om de barcode scanner aan te sturen. Die kan ik gewoon downloaden van het internet.
    Maar als ik dat pakketje wil installeren, vraagt het om Visual Studio .net 200./2008.
    Zoekend op het internet geeft mij alleen de optie Visual Studio 2013 SP3. Echter wilt deze zich niet laten installeren op Vista / Windows 7 (wat mij voor Win 7 bevreemd).
    Ik heb alleen de active X component nodig, zodat ik de scanner barcode scanner kan benaderen. Die wil ik importeren, maar dan moet ik wel dat pakketje kunnen uitpakken.

    Wie kan mij helpen om dat pakketje uit te pakken of een Visual express 2005/2008 download te geven, waardoor ik weer verder kan.

    Ik weet het, het is een raar verzoek.
    Delphi is great. Lazarus is more powerfull

  2. #2
    John,

    ik heb VS2008 geinstalleerd staan. Heb momenteel geen tijd om er veel tijd in te steken, maar iets uitpakken en een keer op build klikken (indien nodig) moet wel lukken.

    contact me maar ff via een PM of stuur me de spullen op. Je hebt als het goed is mijn mailadres.

  3. #3
    Fornicatorus Formicidae VideoRipper's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Vicus Saltus Orientalem
    Posts
    5,708
    Download anders eens 7zip, vaak kun je daarmee de inhoud van installers uitlezen en de bestanden erin uitpakken.

    Greetz,

    Peter.
    TMemoryLeak.Create(Nil);

  4. #4
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747
    Ik heb inmiddels een andere installatie gevonden, die wel VS nodig heeft, maar voordat de setup sluit, de bestanden laat kopiëren naar een andere plek.
    Ik heb de libraries, waarvan ik ook een active X import kan uitvoeren.
    Delphi is great. Lazarus is more powerfull

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •