Results 1 to 2 of 2

Thread: TWebbrowser niet meer ondersteunt in google

  1. #1

    Question TWebbrowser niet meer ondersteunt in google

    Hoi Allen

    ik heb hier (uit noodzaak) een stukje code van een delphi programma dat is geschreven in D2007
    moeten aanpassen. Ik heb oa. een TWebbrowser toegevoegd voor inloggen. Dat werkt allemaal netjes,
    maar als ik de mensen laat inloggen via een google account, dan krijg ik van google uit de melding dat
    mijn browser niet meer is ondersteunt en dat ik de browser moet updaten...

    ik heb al wat rondgezocht en in het register de exe van mijn applicatie (32bits) toegevoegd in deze reeks:

    HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\FeatureControl\FEATURE_BROWSER_EMULA TION
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\ Internet Explorer\MAIN\FeatureControl\FEATURE_BROWSER_EMULA TION

    een DWORD met value 9999 en 9000 is getest. Geen positief resultaat.

    info van deze pagina : https://weblog.west-wind.com/posts/2...the-ie-version

    Iemand die weet hoe ik dit kan gaan aanpakken (liefst met originele TWebbrowser component in D2007)

    alvast bedankt !
    whatever you do, you've done it
    ;-)

  2. #2
    Senior Member Thaddy's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2,211
    Onmogelijk. Google zal oude versies van Internet Explorer (want dat is onderliggend aan TWebBrowser) blijven weigeren op secrurty gronden.
    Google test dit op een andere manier. Google kijkt naar de ondersteunde protocollen.
    Het KAN wellicht werken als men echt de allerlaatste versie van Internet explorer heeft geinstalleerd met alle patches en alle andere versies van IE geuninstalled hebt.
    Ik zou zelf Synapse gebruiken met TLS 1.2 voor inloggen. Dat wordt door google geaccepteerd en ben je meteen van die gekke TWebBrowser legacy af. Of Chromium embedded Dat werkt op D2007 ook.
    Werken aan Ansi support voor Windows is verspilde tijd, behalve voor historici.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •