Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 16 to 24 of 24

Thread: WebBrowser afmetingen

  1. #16
    Quote Originally Posted by rvk View Post
    En hier thuis krijg ik hem ook niet goed (terwijl die op de zaak met update 2 wel goed stond). Ik zal hier thuis eens een projectje maken en morgen op de zaak testen. Als die dan wel goed is dan was het een bug die ze opgelost hebben.
    Nope. Ook hier gaat het niet goed meer. Waarom het gisteren wel lukte weet ik niet.

    Mijn advies is om sowieso de TWebBrowser niet op een TScaledLayout te zetten. Je zou je panel/buttons daar nog wel op kunnen zetten en dan die TScaledLayout op Align = alTop zetten. Daarna kun je de TWebBrowser eronder zetten met Align = alClient. Je hebt dan op een scherm met hogere resolutie ook gelijk meer gegevens op het scherm (waar dat grotere scherm ook voor bedoeld is).

  2. #17
    Perfect, zo werkt het goed !

  3. #18
    [*]Start deze en toggle de switch. Noteer het ip adres.
    Ik krijg de melding: This app requires rooted device and superuser permission
    Er is dus ergens toestemming voor nodig, maar hoe en waar ?

  4. #19
    Quote Originally Posted by MMSoft View Post
    Ik krijg de melding: This app requires rooted device and superuser permission
    Er is dus ergens toestemming voor nodig, maar hoe en waar ?
    Ok, die app heeft inderdaad root nodig. Als je geen popup krijgt van SuperSU dan is jouw telefoon niet geroot.

    Er is ook een versie waar je geen root voor nodig hebt:
    https://play.google.com/store/apps/d...sbyhenry&hl=nl

    Zoals gezegd moet je dan wel voor het connecten altijd eerst even de telefoon aan USB hangen en adb tcpip 5555 uitvoeren (denk ik). Dat hoeft bij de geroote versie niet.

    Steps to get it working:
    1. Enable USB Debugging on your phone.
    2. Connect your phone via usb cable to your PC.
    3. Run adb tcpip 5555.
    4. Run ADB Wireless (no root).
    5. Connect to the IP address.

  5. #20
    ...even de telefoon aan USB hangen en adb tcpip 5555 uitvoeren...
    Waar type ik precies dit commando in ?
    adb tcpip 5555

    Ik heb dat gedaan in de opdracht balk van de WebBrowser, en in de DOS prompt. maar beide zonder resultaat...

  6. #21
    In de DOS-prompt maar je moet wel naar de directory gaan waar ADB.exe staat.
    Of direct alles met complete path intikken zoals:

    "C:\Users\Public\Documents\Embarcadero\Studio\18.0 \CatalogRepository\AndroidSDK-2433_18.0.24468.8770\platform-tools\adb.exe" tcpip 5555

  7. #22
    Het is gelukt !
    Ik dacht even de 2e GSM ook op deze manier te verbinden, maar dat lijkt niet mogelijk te zijn

  8. #23
    Quote Originally Posted by MMSoft View Post
    Het is gelukt !
    Ik dacht even de 2e GSM ook op deze manier te verbinden, maar dat lijkt niet mogelijk te zijn
    Je kunt natuurlijk maar één device op poort 5555 aansluiten.
    Maar volgens mij kun je poort 5555 tot 5585 gebruiken.
    Dus als je je 2e device op poort 5556 zet werkt het misschien wel en ziet Delphi er 2 (die je met de dropdown kunt kiezen).

    Volg dezelfde instructies en gebruik i.p.v. 5555 5556 voor je 2e apparaat.
    "C:\Users\Public\Documents\Embarcadero\Studio\18.0 \CatalogRepository\AndroidSDK-2433_18.0.24468.8770\platform-tools\adb.exe" tcpip 5556

  9. #24
    Ook nadat ik van de eerste GSM de Wifi uit had gezet kreeg ik nog steeds de melding 'error: more than one device/emulator'.
    Zowel met port 5555 als ook met 5556 geprobeerd.

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •