Results 1 to 14 of 14

Thread: Blaise Pascal

  1. #1

    Blaise Pascal

    Hallo hallo,

    Heeft iemand een idee hoe ik mijn password recover op blaisepascal? Ik zie nergens een optie staan, maar dat kan aan mij liggen...

    Bij voorbaat dank!

  2. #2
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747
    Een mailtje sturen naar de editor. Is de enige manier.
    Delphi is great. Lazarus is more powerfull

  3. #3
    Beetje old school Dank je wel

  4. #4
    Fornicatorus Formicidae VideoRipper's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Vicus Saltus Orientalem
    Posts
    5,708
    ...maar Detlef maakt de Blaise nog ambachtelijk met bloed, zweet en tranen, dus dat gaat helemaal goed komen.
    TMemoryLeak.Create(Nil);

  5. #5
    Beetje old school Dank je wel
    Tja je kunt hem helpen, is ie vast mega blij mee. Stukjes zijn nu nog PHP, maar een overstap naar kbmMW zou zomaar een optie kunnen zijn . Dus als je je verveelt ......

  6. #6
    Weet op zich niet wat er allemaal achter hangt, maar ik wil best (in een rustig tempo) een Joomla website neerzetten en de content opnieuw organiseren. Misschien met een password recovery in kbmmw

  7. #7
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747
    succes
    Delphi is great. Lazarus is more powerfull

  8. #8
    Fornicatorus Formicidae VideoRipper's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Vicus Saltus Orientalem
    Posts
    5,708
    De editor in chief kennende wil hij zelf het ontwerp van de website bepalen (dus een standaard Joomla-template
    gaat 'm niet worden denk ik), maar iemand die de techniek achter de website aan wil pakken zou hij zeker met
    open armen verwelkomen.
    TMemoryLeak.Create(Nil);

  9. #9
    dus een standaard Joomla-template
    gaat 'm niet worden denk ik
    Dat is jammer, want ik denk dat het een op een relatief eenvoudig en goedkoop een stuk overzichtelijker en beter kan.

    maar iemand die de techniek achter de website aan wil pakken zou hij zeker met
    open armen verwelkomen.
    Enig idee wat er allemaal moet gebeuren?

  10. #10
    Enig idee wat er allemaal moet gebeuren?
    Vooral de achterkant, dus de shop, downloads etc.

    Aangezien Detlef nogal een hekel heeft aan PHP, wil hij alles naar Delphi hebben. Voor een Delphi site wel begrijpelijk, alleen beperk je je daarmee ook. Probleem is een gebrek aan technische kennis, terwijl functioneel de zaak helder te krijgen ook lastig is.

    Als ik de keus had dan zou ik een delphi backend bouwen, uiteraard met kbmMW. Alle administratieve processen kunnen dan gewoon met een applicatie gedaan worden. Via een REST api zet je er dan een web frontend voor. Alle data komt dus via de kbmMW server.

    Wie weet moeten we met een paar man een projectgroepje opzetten, waarbij Detlef en Rik alleen wat functionele requirements kunnen neerleggen. Kunnen we ook meteen zorgen voor een degelijk database ontwerp achter de hele handel.

  11. #11
    Voor zo een website zou ik zeker voor een combi oplossing gaan. Het hele CMS in Joomla en dan alleen het subscription gedeelte in kbmMW. Het lijkt me onzinnig om het CMS wiel opnieuw uit te vinden, laat staan om een webshop te maken.

    We zouden even kunnen vragen wat het wensenlijstje is, maar ik ben bang dat er al snel erg veel uren in gaan zitten

  12. #12
    Fornicatorus Formicidae VideoRipper's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Vicus Saltus Orientalem
    Posts
    5,708
    Neem eens contact op met Detlef: het is echt een geschikte vent, met het hart op
    de goede plaats (al kan hij wel eens "Onrustig" zijn).

    En hem kennende hoeft ook niet alles voor niets: hij is wat dat betreft heel gul en
    kan je, dankzij z'n uitgebreide netwerk, aan van alles en nog wat helpen als je iets
    nodig hebt.
    TMemoryLeak.Create(Nil);

  13. #13
    Ik ga daar even goed over nadenken. Het klinkt wel als een veel groter project dan dat ik in eerste instantie in gedachte had.

  14. #14
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747
    yep. Je weet hoe de website er nu uit ziet. En dat is niet eens de onderliggende gedeelte.
    Delphi is great. Lazarus is more powerfull

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •