Results 1 to 4 of 4

Thread: Hebben watches een limiet

  1. #1

    Hebben watches een limiet

    Hallo hallo,

    Ben wat code aan het debuggen waar wat lange variants in zitten met redelijk lange json strings (bevat een pdf) Nu lijkt het alsof ik in mijn watches slechts het eerste deel van de json zie. Als ik de variabele naar een bestand schrijf is het wel compleet. Kan het zijn dat ik hier tegen een beperking aanloop van watches of is er iets anders aan de hand?

    Bij voorbaat dank!

  2. #2
    Fornicatorus Formicidae VideoRipper's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Vicus Saltus Orientalem
    Posts
    5,708
    Volgens mij worden alle debuggerelateerde zaken afgekapt op 256 karakters... dacht ik...
    TMemoryLeak.Create(Nil);

  3. #3
    Aan de watches zelf zitten volgens mij geen limiet. Want je kunt met rechts op de watch drukken en kiezen voor "Copy Watch Value" en dan pakt ie volgens mij ook de complete waarde (niet nodig om uitvoer te doen naar een bestand). Je kunt die waarde dan in je kladblok plakken om hem compleet te zien.

    Ik denk meer dat de weergave component de waarde afkapt.
    Ook de Ctrl+F7 (evaluate) scherm is volgens mij afgekapt.

    Hoe had jij overigens in je watch-scherm een waarde van meer dan de breedte willen bekijken?

    Edit:
    Ok, even buiten wat je zichtbaar kunt zien schijnt er dus wel een limiet op te zitten:
    The "Copy Watch Value" in the debug window seems to be restricted to 2048 chars.
    If I do Evaluate/Modify in the code window, and copy from there, I get more, but still restricted to 16384 values.

  4. #4
    Dat verklaart een hoop dank je wel. Dacht ten onrechte dat er een fout in mijn code zat. (Ben beter dan ik dacht)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •