Results 1 to 5 of 5

Thread: Delphi migration tool ervaring?

  1. #1

    Delphi migration tool ervaring?

    Hoi, Ik zou graag upgraden van de "Tokyo10.2" versie naar de "Tokyo10.2 release 1" versie. In de documentatie suggereren ze het het gebruik van het zgn "migration tool" om de registry inhoud gemaakt door de oude versie te kunnen importeren in de nieuwe.

    Tot zover alles Ok.

    Mijn vraag is nu: worden ook de in de oude versie geinstalleerde packages (user packages) door dat migration tool meegenomen of moet ik die opnieuw manueel gaan installeren?

    Heeft iemand die migratie (of een gelijkaardige) al gedaan met goed resultaat?

    Alvast bedankt!
    Vriendelijke groeten,
    Dany

  2. #2
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747
    Ik heb een migratie naar berlin gedaan en daar beleven al mijn packages gewoon staan. Dat is ook de reden dat de registry settings blijven staan
    Voor de versie maakt het niet uit. 10.2 en 10.2r1 heeft alleen opgeloste bugs. Voor jouw packages geldt dat niet.

    Ik wist niet eens dat er een 10.2.r1 uit was. Heb 10.2 wel geïnstalleerd, maar nog niet in gebruik.
    Delphi is great. Lazarus is more powerfull

  3. #3
    Quote Originally Posted by jkuiper View Post
    Voor de versie maakt het niet uit. 10.2 en 10.2r1 heeft alleen opgeloste bugs. Voor jouw packages geldt dat niet.
    bedankt voor het antwoord. Wat bedoel je juist met "voor jouw packages geldt dat niet"? Wat geldt er juist niet?
    Vriendelijke groeten,
    Dany

  4. #4
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747
    Een pakket zoals Fast Report (pro +) en andere pakketten hebben geen upgrade nodig naar release 1.
    Delphi is great. Lazarus is more powerfull

  5. #5
    Quote Originally Posted by jkuiper View Post
    Een pakket zoals Fast Report (pro +) en andere pakketten hebben geen upgrade nodig naar release 1.
    Oké. welbedankt!
    Vriendelijke groeten,
    Dany

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •