Results 1 to 8 of 8

Thread: Appl airprint

  1. #1

    Appl airprint

    Hallo hallo,

    Heb vandaag een nieuwe printer binnen gekregen die ook airprint ondersteund. Om een of andere reden kan mijn iPhone de printer echter niet vinden. De printer bevindt zich op hetzelfde netwerk als mijn iphone, alleen is de printer door middel van een netwerk kabel aangesloten. Zou dit in moeten werken of ben moet mijn printer draadloos verbonden zijn met het netwerk om airprint mogelijk te maken?

    Bij voorbaat dank!

  2. #2
    mov rax,marcov; push rax marcov's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Ehv, Nl
    Posts
    10,357
    Kijk eens of je bedraadde computers een IP in dezelfde range hebben als je wireless. Sommige routers hebben dat als gescheiden netwerken, sommige hebben een gedeeld netwerk. Dit maakt mogelijk uit voor b.v. broadcast verkeer.

  3. #3
    Zover als ik kan zien is er één netwerk. Ik kan de printer http admin ook bereiken via mijn iPad.

  4. #4
    Probleem opgelost... D'r zit geen airprint op Was verkeerd aangegeven op de website van Coolblue en de handleiding was voor meerdere types en er stond niet duidelijk aangegeven voor welke types airprint wel en niet beschikbaar was.

  5. #5
    John Kuiper
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almere
    Posts
    8,747
    terugsturen
    Delphi is great. Lazarus is more powerfull

  6. #6
    Ga mooi niet bij Coolblue werken, ze betalen slecht Ben drie uur bezig geweest en heb een tegoedbon van 10€ gekregen.

  7. #7
    Senior Member Wok's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,085
    Die ervaring deel ik zeker niet.
    Ze zijn snel, accuraat en doen niet moeilijk over retouren,
    en al je dan toch wat te aan te merken wilt hebben, die verschrikkelijke pop-ups die je te pas en te onpas tegenkomt,
    Maar ja dat is moderne marketing of zoiets, ik wordt daar blijkbaar te oud voor
    10.4.2, Delphi2010, of Lazarus 2.2.0

  8. #8
    Fornicatorus Formicidae VideoRipper's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Vicus Saltus Orientalem
    Posts
    5,708
    Quote Originally Posted by luigi View Post
    Ga mooi niet bij Coolblue werken,
    't Is maar goed dat niemand hier bij CoolBlue werkt.
    TMemoryLeak.Create(Nil);

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •