Results 1 to 5 of 5

Thread: Innosetup

John Kuiper

Innosetup

Is Innosetup nog wel de beste installatie tool om te gebruiken. Ik gebruik het nog regelmatig. Maar ik zie op de website dat versie 5.59 als laatste is uitgekomen in april 2016.
    Delphi is great. Lazarus is more powerfull

En? Aan perfectie valt weinig meer te verbeteren

Looking at this group, IS has an active user community, and very rarely are actual bugs reported. Inno Setup is stable and just works. It doesn't need frequent updates.
    http://news.jrsoftware.org/read/arti...nosetup#105620

Er is een redelijk actieve nieuwsgroep.

Of het de beste is weet ik niet, maar ik maak er nog altijd naar alle tevredenheid gebruik van. Ik moet er wel bij zeggen dat ik er niet hele spannende dingen mee doe en alleen een installer voor het Windows platform nodig heb.

Ook hier een tevreden gebruiker. Vooral de pascal scripting en dialogen die je kunt toevoegen zijn naar mijn mening ideaal.

Enige waar ik nog eens tijd in moet steken zijn de msi plugins / aanvullingen, zodat beheerders ook een silent install kunnen doen. Verder nog weinig echte issues tegengekomen, ook niet bij pakketten met een paar honderd gebruikers.

John Kuiper
    Bij mij werkt het ook uitstekend. vooral het maken van een volledig / minimale / aangepaste installatie in 1 werkt goed.
    Delphi is great. Lazarus is more powerfull

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks