Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 16 to 22 of 22

Thread: Ik wil programmeren !!!!!

  1. #16
    Ik zal er een mailtje naar Borland aan wagen. Later meer...
    Marcel

  2. #17
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Almere
    Posts
    147
    Delphi 7 personal is te koop voor ongeveer 125 euro. Voor leveranciers, zie borland.nl>Products>Delphi Studio>Personal

    En als je uitleg nodig hebt over onderwerpen die mogelijk te basic zijn om op dit forum te posten, voel je vrij om me een personal message te sturen.

    Daarnaast is delphi voorzien van een uitstekende helpfile, complete met tutorial en uitleg over alle basiskennis die je in delphi kunt gebruiken.

    Ook zijn er voor specifiekere programma's/functionaliteiten ook ontelbare tutorials op internet te vinden, met goede uitleg over wat je nou eigenlijk aan het doen bent.
    And then silence smacked right in there!

  3. #18

    Lightbulb

    hoi,

    ik heb wel delphi 6 personal edition .. kan wel eens bekijken of ik je deze kan doorsturen.

    eens je deze geinstalleerd hebt hoef je enkel nog een reg.key gaan halen bij borland zelf. En it's OK !!

    so let me know..

    bye,

    _= chasing Delphi =_

  4. #19
    Iemand heeft al de cd uit pc-active beschikbaar besteld en ik heb dus Delphi 6 Personal al, in ieder geval bedankt voor het aanbod en ook bedankt voor de persoon in kwestie die voor mij Delphi 6 heeft geregeld :-)

  5. #20
    Senior Member Anders's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    Doetinchem
    Posts
    1,415
    Niet te snel juichen! Nu weet ik niet wat je precies wil gaan maken/programmeren maar in deze Personal versies zijn de Database componenten uit gehaald en kan je dus niet iets doen met Databases . Zo op langere termijn zo ik toch uitkijken naar Pro. of Ent. versie.
    Anders

    May your code compile!

  6. #21
    Zoals de titel van de thread al zegt, ik wil leren programmeren en weet nu nog niks o,o......tegen de tijd dat ik de kennis heb om uberhaupt iets met databases te gaan doen, schaf ik de pro wel aan.

  7. #22
    Senior Member Anders's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    Doetinchem
    Posts
    1,415
    Dat is de goede instelling - ga zo maar door. Dan nog even een aantal honderde uren programmeren en veel vragen stellen hier op het forum en je ben aardig op weg
    Anders

    May your code compile!

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Snel leren programmeren Delphi 7?
    By bin_jackson in forum Boekhoek
    Replies: 1
    Last Post: 17-Dec-03, 13:58
  2. ik wil een set, maar de set wil mij niet
    By Francois Schumans in forum Algemeen
    Replies: 21
    Last Post: 20-Jun-03, 12:55
  3. Onexit en wie wil de focus als volgende
    By Benno in forum Algemeen
    Replies: 2
    Last Post: 21-Aug-02, 17:57

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •