Results 1 to 4 of 4

Thread: DeX 2.1

  1. #1

    DeX 2.1

    Wie had dat gedacht, een nieuwe versie van DeX. Maar in verband met de bouw van Pegasus ben ik een aantal zaken op de server aan het uitbreiden en oplossen. Uiteraard moet dat ook worden getest, dus ik bouw dat ook meteen in DeX in.

    In deze versie is het probleem met het tijdsverschil opgelost en is er een nieuw tabblad waarop je een overzicht krijgt van de forums. Door te dubbelklikken kun je daarvandaan meteen een forum openen.

    Je vind DeX 2.1 op http://www.nldelphi.com/dex21.zip
    Marcel

  2. #2

    Re: DeX 2.1

    Originally posted by Marcel
    In deze versie is het probleem met het tijdsverschil opgelost en is er een nieuw tabblad waarop je een overzicht krijgt van de forums. Door te dubbelklikken kun je daarvandaan meteen een forum openen.
    geinstalleerd ...

    Tijd is Top !..

    maar dat tweede puntje.. misschien kun je in de tree ook de F.A.Q. toevoegen bij de betreffende forum-secties. Dat lijkt me erg makkelijk.

  3. #3
    Senior Member Anders's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    Doetinchem
    Posts
    1,415
    Volgens mij zit er nog iets met de tijd mis.

    Als ik met Ophalen berichten berichten wil ophalen moet ik nu 2 uur eer ingeven dan met DeX 2.0 - toen was het maar 1 uur
    Bv. om 21.45 uur moet ik 19.30 uur ingeven om de berichten op te halen vanaf 21.30 uur.

    PS. De tijd die wordt weer gegeven door vBulitin is juist, maarzijn de tijden die bij de berichten staat in Dex zijn een uur voor.

    [edit] Laaste zin.
    Anders

    May your code compile!

  4. #4
    Senior Member Anders's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    Doetinchem
    Posts
    1,415
    Sorry corectie weer op de laatste zin Die tijden zijn nu wel juist. Ik zat te kijken naar een oude DeX.xml file - nogmals sorry.

    Het ophalen probleem blijft wel van kracht.
    Anders

    May your code compile!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 0
    Last Post: 24-Jun-04, 20:47
  2. Replies: 1
    Last Post: 23-Feb-03, 19:16
  3. Replies: 3
    Last Post: 19-Nov-02, 20:15
  4. Replies: 3
    Last Post: 17-Nov-02, 19:57
  5. Replies: 7
    Last Post: 03-May-02, 15:07

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •