Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 15 of 17

Thread: Vragen over C#

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2001
    Location
    Schoonhoven
    Posts
    276

    Vragen over C#

    Vraag aan de moderators,

    Ik ben delphi programmeur en zit in de detachering. Hierdoor zijn wij erg afhankelijk van de vraag vanuit de markt. Aangezien .NET erg in opkomst is ben ik bezig met een zelfstudie in C#. Hierdoor heb ik soms vragen over bepaalde onderwerpen die ik maar tussen de Delphi vragen stelt. Mijn laatste vraag over access modifiers is op een gegeven moment door Marcel in de koffiehoek geplaatst. Naar mijn mening is dit niet de plaats waar deze vraag moet komen te staan. Is het mischien een idee om een aparte C# afdeling te maken op nldelphi?
    Vincent

  2. #2
    SillyMember
    Join Date
    May 2003
    Location
    Gent
    Posts
    7,725
    Ik weet niet wat de plannen zijn, maar http://www.nlcsharp.com/ is al een tijdje Marcel-land
    En ik vermoed dat als Octane echt beschikbaar is er in die hoek ook iets zal gebeuren.
    All methodologies are based on fear. -- Kent Beck.

  3. #3
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Ik ben niet zozeer voor een C# afdeling, maar meer voor een .NET afdeling. Deze kan dan vragen bevatten over C#, maar ook over .NET-specifieke issues in Delphi 8. Standaard problemen kunnen dan nog gewoon in Algemeen... want op dat gebied veranderd er vrij weinig...
    Qui custodiet ipsos custodes

  4. #4
    SillyMember
    Join Date
    May 2003
    Location
    Gent
    Posts
    7,725
    Vind ik een zeer verdedigbaar standpunt en sluit me hier dan ook graag bij aan.
    All methodologies are based on fear. -- Kent Beck.

  5. #5
    Koffiehoek
    Drijven de onderwerpen wat verder van Delphi af? Geen probleem op dit forum