Page 3 of 3 FirstFirst 1 2 3
Results 31 to 40 of 40

Thread: Ondersteuning voor MSNP8

  1. #31
    Originally posted by Martink
    [..]

    ik doe
    Code:
    session.MessageFont.Name := 'Webdings';
    session.MessageFont.Color := clRed;
    session.SendMessage('Winamp speelt nu '+winamp.GetTrackTitle);
    en alleen de kleur is anders, hij stuurt et wel mee:

    X-MMS-IM-Format: FN=Webdings; EF=; CO=FF0000; CS=0; PF=22
    Dit klopt, aangezien je de character set (CS) niet goed hebt ingesteld. Pas alleen eens de DefaultMessageFont aan naar Wingdings (via het font dialoog wat je krijgt als je op het knopje met de twee puntjes drukt in de Object Inspector) en stuur dan eens een bericht. Je zult zien dat het dan wel goed werkt (mits je update naar de laatste versie).

  2. #32
    ow, Denk je dat et snel mogelijk word om smilies te ontvangen of moet ik daar zelf mee gaan kloten? (dat word dan wel heel lang kloten)

  3. #33
    Originally posted by Jelmer Vos
    Verder is er nog geen help file, daar heb ik helemaal geen tijd voor. Misschien dat iemand daar zin in heeft. [/B]
    Kijk dan eens naar BDoc. die genereert een helpfile voor je. is wel extreem simpel, maar wel makkelijk. Let ook ff op een post van mij in dat gedeelte van OpenSource, want ik heb een bug opgelost die nog niet in de laatste VCS-source is verwerkt
    Check out ackspace.nl for a dutch hackerspace

  4. #34
    Ik ben er nu ook een beetje mee bezig. Ik kan al wel aanmelden en zelfs al berichtjes versturen/ontvangen, ik heb alleen drie problemen:

    [s]1. Als ik aanmeld, zie ik bij de 'echte' MSN niet dat die user online komt (hij staat ook niet in de lijst als ik em aanmeld).

    2. Zo te zien kan ik de status ook niet wijzigen (ik krijg nooit een OnLocalStatusChange-event)
    [/s]

    (dit is inmiddels gelukt, ik moest nog een keer de user toevoegen :?)

    3. Hoe krijg ik de buddylist?
    Last edited by Pastasaus; 01-Feb-04 at 18:44.

  5. #35
    Originally posted by Pastasaus
    Ik ben er nu ook een beetje mee bezig. Ik kan al wel aanmelden en zelfs al berichtjes versturen/ontvangen, ik heb alleen drie problemen:

    [s]1. Als ik aanmeld, zie ik bij de 'echte' MSN niet dat die user online komt (hij staat ook niet in de lijst als ik em aanmeld).

    2. Zo te zien kan ik de status ook niet wijzigen (ik krijg nooit een OnLocalStatusChange-event)
    [/s]

    (dit is inmiddels gelukt, ik moest nog een keer de user toevoegen :?)

    3. Hoe krijg ik de buddylist?
    1. Je krijgt pas door van de server of een user zijn/haar status aanpast als je hem op je eigen Forward List hebt staat.

    2. Gaat dit nu goed?

    3. Na het synchroniseren (wat standaard automatisch gebeurt bij het aanmelden) wordt de OnUserIsInList event getriggerd voor elke user welke zich in een lijst bevint. Kijk eens naar dit event, hiermee kun je je lijsten samenstellen.


    Nog even een algemene opmerking: Graag voor nieuwe vragen ook een nieuwe thread openen, dat houdt het overzichtelijk en zoekt gemakkelijker.
    Last edited by Vos; 02-Feb-04 at 13:39.

  6. #36
    Originally posted by Jelmer Vos
    1. Je krijgt pas door van de server of een user zijn/haar status aanpast als je hem op je eigen Forward List hebt staat.

    2. Gaat dit nu goed?

    3. Na het synchroniseren (wat standaard automatisch gebeurt bij het aanmelden) wordt de OnUserIsInList event getriggerd voor elke user welke zich in een lijst bevint. Kijk eens naar dit event, hiermee kun je je lijsten samenstellen.


    Nog even een algemene opmerking: Graag voor nieuwe vragen ook een nieuwe thread openen, dat houdt het overzichtelijk en zoekt gemakkelijker.
    Bedankt, alles werkt nu. Alleen de GUI werkt niet bepaald geweldig. Ik start hiervoor wel een nieuw topic.

  7. #37

    Nldmsnp

    Hallo, werkt dit bestandje momenteel nog? en waar kan ik het hier downloaden,

    ps: linken werken niet.

  8. #38
    Last edited by Marcel; 27-Jun-09 at 00:55. Reason: URL is gewijzigd
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  9. #39
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    Netherlands
    Posts
    376
    Ik probeer het component te downloaden maar krijg steeds, voor beide, HTTP 500 Internal Server Error? Worden er updates gedaan of zo?
    Iedereen heeft recht op mijn mening!
    "You're not thinking, you're merely being logical!"

  10. #40
    De URL is inderdaad gewijzigd, de juiste URL is http://svn.nldelphi.com/nldelphi/ope...e/vos/nldmsnp/ (ik heb de post van Henkie ook aangepast).
    Marcel

Page 3 of 3 FirstFirst 1 2 3

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Indy: Http client SSL ondersteuning
    By SvG in forum WebDelphi
    Replies: 7
    Last Post: 01-Jun-08, 00:46
  2. cgi https ondersteuning
    By mrniceguy in forum WebDelphi
    Replies: 2
    Last Post: 04-Dec-04, 22:54
  3. Basic HTML ondersteuning in RichEdit ofzo
    By Noam in forum Algemeen
    Replies: 17
    Last Post: 09-Dec-03, 13:48
  4. Ondersteuning Tekens Firbird 1.5
    By Neocobe in forum Databases
    Replies: 3
    Last Post: 17-Jul-03, 14:21
  5. Ondersteuning zware geneste query
    By Neocobe in forum Databases
    Replies: 6
    Last Post: 10-Jul-03, 13:28

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •