Results 1 to 5 of 5

Thread: Privacy Cleaner

  1. #1
    Delphi misbruiker
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    BleskensCity
    Posts
    670

    Post Privacy Cleaner

    Hallo,

    Met hulp van dit Forum heb ik dit programmaatje gemaakt, door mijn weinige kennis hiervan is dit uitgedraaid op iets met veel bugs, teveel voor zo'n klein programma. Maar het is nog niet klaar. De aboutbox kleuren zijn gewoon verkeerd gekozen, de datum die er zou moeten zijn is er niet, en het belangrijkste: het progje moet afgesloten worden voor je je pc afsluit, niet handig lijkt me dat. Er zijn veel mensen met veel ervaring en goede ideeen, lanceer ze en modificeer wat mij betreft met hartelust. Het is voor mij alleen maar voor de fun begonnen, om wat te kunnen rommelen in het systeem (eng hoor) maar misschien wordt het nog is wat.

    Graag reacties!
    Attached Files Attached Files
    Wat was eerder? Een computer of de programmeur?

  2. #2
    Misschien moet je ook nog even zeggen wat het doet. Ik durf het zo niet te starten hoor
    1+1=b

  3. #3
    Delphi misbruiker
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    BleskensCity
    Posts
    670

    Jij zou dat niet weten, je hebt me zelf geholpen hiermee geloof ik!



    Nou ok, Dit appje doet je recente folders verwijderen en kan ook je prullenbak zomaar ledigen, Nou?!!? Poeh!
    En er moet nog meer kunnen, zoals cookies killen en evt php accepteren of weigeren, maar dat moet allemaal nog verzonnen worden. Er zitten nog een paar kwalijkheden in. Hij showed na een poosje niet meer. bij W98 wel maar bij W2000 niet. XP niet bekend. Recente folders onder W2000 houden niet de dropdownboxxen in van Start-Run-enz. en je internetbrowser. maar bij W98 wel.

    Dus echt klaar is ie no niet nee!
    Last edited by Anton Sr.; 27-Jan-04 at 11:20.
    Wat was eerder? Een computer of de programmeur?

  4. #4
    Leuk progje Alleen een van je ideetje zal niet gaan werken en dat is php accepteren en weigeren. Je kan niet serverside script accepteren of weigeren omdat het je raadt het al de scripts op de server wordt gegenereerd

  5. #5
    Delphi misbruiker
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    BleskensCity
    Posts
    670
    Aha, maar ik had welleens een leuk progje (trial=waardeloos trouwens) en die vroeg met een mooi dialoogje aan je of je deze popup wilde zien of niet. En waarom is dat niet mogelijk dan? Tuurlijk zal deze versie kompleet afgebroken moeten worden, maar dat moet toch kunnen. Cookies killen moet wel lukken volgens mij. Maar weet nog niet hoe! Verder moet er wat veranderd worden, want hij showed alleen maar over de screen waarover die geopend werd. Dus: Ik heb Internet open staan en start via Start dit progje op, komt netjes in de tray te staan en doormiddel van klikken (dubbel en enkel) verdwijnt ie of showed ie weer. Maar sluit je internet en kom je bijvoorbeeld op je desktop, dan showed hij niet meer. Dat is vreemd en ik weet niet hoe dat komt. Idee zal waarschijnlijk zijn om een app te maken die alleen maar de trayicon laat zien, meer niet. en wanneer je erop klikt de hoofdapp gestart word en ook te zien moet zijn in je werkbalk. Dus dat is een goeie om op te lossen. ben ik wel ff mee bezig.

    see you soon.
    Wat was eerder? Een computer of de programmeur?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Pretty Good Privacy
    By GolezTrol in forum Algemeen
    Replies: 11
    Last Post: 06-Oct-02, 17:10
  2. Privacy statement ?
    By Richard in forum De website
    Replies: 19
    Last Post: 04-Jan-02, 16:04

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •