Results 1 to 4 of 4

Thread: Algoritme boek

  1. #1

    Algoritme boek

    Ben op zoek naar een boek waar veel gebruikte algoritme's in staan. Liefst voor delphi, maar c++ of java is ook goed. Suggesties?

  2. #2
    Hoi,

    heb je al eens gekeken bij Computer Collectief daar staan een aantel boeken over algoritmen, zoekterm: algoritmen (hoe kan het ook anders )

    Succes

  3. #3
    Een aanrader in dit opzicht is uit de serie 'The tomes of delphi' het boek 'Algorithms and data structures' van Julian Bucknall (voorheen turbopower ).
    Mocht dit niet genoeg voor je zijn dan kun je altijd nog de serie van Donald Knuth gaan bestuderen. Dit is een serie van 3 boeken en gaat nogal wat dieper in op de mathematische achtergronden van de diverse algoritmes en datastructuren. Deze serie is echter vergaand minder toegankelijk dan het boek van Bucknall.

    Veel plezier...

  4. #4
    Algoritmen zijn idd een prachtig aspect van het programmeren, een kunstvorm zou ik het bijna noemen. Een boel digitale (ik hoop dat dat geen bezwaar is) boeken kun je vinden op filetopia. Dat is een relatief nieuw p2p programma. Het is geschreven in Delphi! Ga naar www.filetopia.com en download de huidige versie. Installeer het volledig gratis programma en lees de handleiding door (het is een lelijk en moeilijk te besturen programma, dus het duurt even voordat je het onder de knie hebt). Zoek vervolgens naar algorithm (bijna alles is engels) en download je rijk!

    Dan nog één ding; mijn 'nick' is Scipo - NL en ik zit meestal in de Programmers room. Een aanrader is om ook " - NL" achter je naam te zetten, dan wordt je makkelijker herkent.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Goed en uitgebreid SQL boek
    By Francois Schumans in forum Boekhoek
    Replies: 1
    Last Post: 05-Nov-03, 12:46
  2. welk boek kan ik het beste kopen
    By Destroyer piet in forum Boekhoek
    Replies: 10
    Last Post: 07-Oct-03, 10:41
  3. Wat is een goed boek
    By Eduardo in forum Koffiehoek
    Replies: 8
    Last Post: 18-Sep-03, 00:07
  4. web boek
    By pierresc1234 in forum Boekhoek
    Replies: 2
    Last Post: 07-May-03, 21:46
  5. Programmeer boek Delphi
    By Diederick van E in forum Algemeen
    Replies: 8
    Last Post: 03-Feb-02, 23:57

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •