Results 1 to 5 of 5

Thread: Bugje, of toch niet?

  1. #1

    Bugje, of toch niet?

    Marcel,

    Ik kon het niet uit de bijgeleverde helpfile halen, dus dan maar hier. Ik heb in een aantal units types gedefinieerd boven de definitie van de TForm. Deze worden vervolgens door BDoc niet gezien als een TForm.

    Is dat zoals het ontworpen is, of is het een bugje? Dit is zowel het geval in de zelf gecompileerde open source versie als in de demo versie van Bergler die een poos geleden is toegezonden zo.

    Is er een bepaalde volgorde waarbij zaken moeten worden opgezet in de header van een unit? In je helpfile plaats je een interface boven de form definitie. Maar is er in het algemeen iets te zeggen over de volgorde als je de zaken goed weer wilt laten geven?

  2. #2
    Die types die je boven je Form hebt gedefiniëerd zouden wel herkend moeten worden. Maar heb je daar nog meer Forms staan dan?
    Marcel

  3. #3
    Marcel,

    De types die er staan worden wel herkend. Alleen staat het form niet in de lijst formulieren. Als ik naar de betreffende unit ga, dan staan de methods die ik definieer in het form weer wel in de lijst.

  4. #4
    En staan die methodes dan bij de unit? Dan ziet hij ze dus als gewone procedures en niet als methods van de form. Maar BDoc zou ze wel gewoon moeten zien. Je zou eens even kunnen spelen met de volgorde in de unit. En anders kun je misschien die pas en DFM even posten of mailen?
    Marcel

  5. #5
    En anders kun je misschien die pas en DFM even posten of mailen?
    Gedaan.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Timage align=client, maar toch niet uitlijnen
    By bengel in forum Algemeen
    Replies: 9
    Last Post: 23-Dec-04, 12:07
  2. Replies: 67
    Last Post: 15-Jun-04, 12:32
  3. popupmenu weg wanneer niet op item word geklikt
    By SvG in forum Artikelen & tips
    Replies: 7
    Last Post: 02-Oct-03, 20:07
  4. Kleur plaatje wat niet niet zichtbaar is
    By The Master in forum Algemeen
    Replies: 10
    Last Post: 18-Jan-03, 02:06

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •