Results 1 to 3 of 3

Thread: Meerdere verbindingen met het internet

  1. #1
    area78
    Guest

    Meerdere verbindingen met het internet

    Hallo!
    Ik zou graag willen weten hoe ik meerdere verbindingen kan maken met een website.
    Ik zal het even uitleggen:
    Ik ben bezig met een programma die met meerdere verbindingen 'HEAD'-commando's stuurt naar een site. Het antwoord moet dan weer verwerkt worden door mijn programma (bv dat mijn programma reageert wanneer het '404 Not Found' is).
    Ik heb nu dus al meerdere components gebruikt en bv de deze code gebruikt:

    var connection:array[1..30] of tidtcpclient;
    c:integer;
    for c:=1 to 9 do
    begin
    connection[c].OnConnected:=scanbegin;
    connection[c].OnDisconnected:=scanresult;
    connection[c].Connect;
    end;

    Het probleem bij mij is (denk ik?) dat bij connection[c].connect() word gewacht totdat de OnConnected() en OnDisconnected() helemaal zijn uitgevoert. Ik wil dat hij NIET wacht totdat hij verbonden is, de HTTP commando heeft verstuurt, het antwoord heeft verwerkt en dan disconnect.

    Ik hoop dat ik mijn vraag zo duidelijk en goed heb gesteld en dat ik ook een duidelijk antwoord krijg ;) (graag niet al te moeilijk, ik ben nog zeker geen expert in Delphi)
    Ik heb op het forum gezocht naar meer threads over meerdere verbindingen maar heb niks gevonden. Ook op google vond ik niet erg veel bruikbaars ( behalve http://www.elists.org/pipermail/twso...er/010955.html .. )
    Mocht ik het ergens toch over het hoofd gezien hebben, excusses maar vertel het me dan :)

    Groetjes

  2. #2
    notice-itter SvG's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    's-Hertogenbosch
    Posts
    4,865
    Hoi,

    Wat je zal moeten gaan doen is zorgen dat er 'geconnect' wordt in een thread. Je kunt meer over threads weten door mijn artikel te lezen..
    !

  3. #3
    area78
    Guest
    bedankt! ik was er wat over tegengekomen maar snapte er niks van.
    Fijne artikel btw.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 67
    Last Post: 15-Jun-04, 12:32

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •