Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast
Results 16 to 30 of 32

Thread: Demo avond Delphi Frameworks.

  1. #16
    Old Navigator Matthijs's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Ede, NL. Delphi: Delphi 7/2005 :). Matthijs schrijf je Matthijs
    Posts
    2,199
    Helaas kon ik me niet losscheuren uit andere verplichtingen Ik was er graag bijgeweest! Is er een mogelijkheid dat de presentatie in de vorm van een artikel op NLDelphi beschikbaar komt?


    Please, pretty please!
    What's in a sig?

    Would my posting be less valuable if it didnot have a sig? (Vrij naar William S.)

    Let op de kleine lettertjes. For all postings: e&oe!
    This program performed an illegal function, the police are on their way

  2. #17
    Hallo freaks,

    Bedankt voor jullie reacties! Ook wij vonden het een geslaagde avond.
    We zullen de powerpoint presentatie op onze eigen web-site zetten zodat jullie hem daar binnenkort kunnen downloaden.
    Ik laat op het forum nog wel weten wanneer het er staat.
    Eric ten Westenend

  3. #18
    Counting your refs Paul-Jan's Avatar
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    Lage Zwaluwe
    Posts
    2,160
    Beetje laat na alle andere reacties, maar ook wij vonden het een erg goede presentatie, er was duidelijk veel werk van gemaakt!

    Ik denk alleen wel dat voor mensen die er niet bij waren uitsluitend de powerpoint-sheets wat abstract zullen blijven (de mondelinge uitleg en vooral ook de demonstratie werkten erg verhelderend).

  4. #19
    TDelphiDeveloper Baldo's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    Hellevoetsluis
    Posts
    498
    Ik weet niet of ik alles wat ik verteld heb helemaal uit wil gaan tikken in een document , maar wellicht kan ik een kort artikel over frameworks maken dat in de artikelen sectie geplaats kan worden. Dat is gezien de hoeveelheid werk wel iets wat op de lange termijn planning gezet wordt, dus iedereen die de presentatie heeft bijgewoond heeft wat dat betreft mazzel .
    Why is it that every time I think I'm holding all the cards, it turns out we're playing chess?
    Download Re-Depend, onmisbaar als je met packages build

  5. #20
    Counting your refs Paul-Jan's Avatar
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    Lage Zwaluwe
    Posts
    2,160
    Leek me idd nogal duidelijk dat je daar niet op zat te wachten, 't was meer om mensen te waarschuwen die dachten 'ah met een blik op de ppt snap ik de ins en outs van ut raamwerk genoeg om mijn eigen exacte kopie op te kunnen zetten"

  6. #21
    Senior Member walterheck's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Belo Horizonte, Brasil
    Posts
    4,212
    da's zelfs al erg pittig als je de hele presentatie hebt gevolgd. We hebben (gok ik) maar het topje van de ijsberg gezien van wat er allemaal in zit en mee mogelijk is. Dat neem t niet weg dat ik in de nabije toekomst (evenals een hoop anderen) toch eens een poging ga wagen om een begin te maken aan een framework. De bruikbaarheid van zoiets is mij 300% meegevallen...
    Nee, de Romeinen spraken geen ISO-8859-1 LATIN

  7. #22
    Zo, laat ik eens een oude thread naar boven halen. Krijgt iedereen tenminste een mailtje. De presentatie van Erik van deze avond staat online zodat je nog eens terug kunt lezen wat er ook al weer allemaal was gezet.

    De presentatie
    Marcel

  8. #23

    Delphi framework

    Hoi allemaal,

    Gebruikt iemand de Delphi Framework van Re-base?
    Is hij nog beschikbaar door Re-base of ergens anders. Kan iemand mij hierover terugmailen.

    Ik ben ook opzoek naar dhr Erik ten Westenden, als hij paar vragen wil beantwoorden.

    Ik hoor van een van jullie.

    Gr
    Mani


    Quote Originally Posted by EtW
    N.a.v. een tread over scheiding Businessrules en GUI en het nut van controllerclasses het volgende:

    Bij voldoende belangstelling (al 4 aanmelders, max. 10 plaatsen) zal ik en mijn collega Erik Stok binnenkort een demo geven van het Delphi framework geven wat we hier bij Re-Base Solutions gemaakt hebben. Hierin zijn veel interessante Delphi zaken te zien zoals: Interface gebruik, ControllerClasses, Security oplossingen, Plug-in architecturen (Settings, Reports), GUI control, Component en Property editors etc..

    Wij zitten in Werkhoven, vlak aan de A12 bij Utrecht (Zie www.re-base.com voor een beschrijving).

    Wij hadden deze sessie op de CttM willen houden maar dat is helaas niet doorgegaan. Eventueel geinteresseerden kunnen zich bij melden: e.tenwestenend@re-base.com

  9. #24
    Mani,

    Je zou kunnen proberen een privebericht te sturen aan Eric, via het forum. Click op de nick van Eric (EtW) en kies daar privebericht.

  10. #25
    TCustomBuild Rob Bos's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Eindhoven
    Posts
    4,213
    Of probeer of je bij zijn collega Erik Stok nog iets te weten kunt komen.... Ziijn nick is Baldo en hij heeft ook zijn eigen site

  11. #26
    Senior Member Lodewijk's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Netherlands
    Posts
    1,934
    Quote Originally Posted by http://www.nldelphi.com/art/fwpres
    The page cannot be found
    The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

    Please try the following:

    * If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
    * Open the www.nldelphi.com home page, and then look for links to the information you want.
    * Click the Back button to try another link.

    HTTP 404 - File not found
    Internet Information Services

    Technical Information (for support personnel)

    * More information:
    Microsoft Support
    *Moest weer wat text bij, afijn link werkt dus niet

  12. #27
    notice-itter SvG's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    's-Hertogenbosch
    Posts
    4,865
    Ik zal aan Eric doorgeven dat je in contact met hem wil komen goed?
    !

  13. #28
    Senior Member Lodewijk's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Netherlands
    Posts
    1,934
    Wie ikke? Nee hoeft niet hoor, maar ik dacht laat ik even melden dat de link het niet doet ^^

  14. #29
    notice-itter SvG's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    's-Hertogenbosch
    Posts
    4,865
    nee mani246 die wilde toch in contact komen met Eric
    !

  15. #30
    Registered User
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    Oss
    Posts
    12
    Hallo Delphi Freaks!

    Natuurlijk leef ik nog en is ook het Delphi framework nog in goede handen.
    Het is van Delphi 6 naar Delphi 7 omgezet. De omzetting naar Delphi 2005 is nog niet gedaan. Dit heeft met name te maken met de gewijzigde IDE en ook dat niet alle componenten sets die ik gebruik omgezet zijn of omdat je nieuwe versies moet kopen.

    Geinteresseerde zijn natuurlijk altijd welkom!

    Eric

Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 67
    Last Post: 15-Jun-04, 12:32
  2. Delphi 5 en/of 6 source migreren naar Delphi 8
    By Alex_Delphi in forum WebDelphi
    Replies: 4
    Last Post: 26-Jan-04, 12:01

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •