Results 1 to 3 of 3

Thread: PsychoMark: Kan je $R *.pas weer weg? Is lastig en onnodig naar mij lijkt.

  1. #1

    PsychoMark: Kan je $R *.pas weer weg? Is lastig en onnodig naar mij lijkt.

    PsychoMark, jij deed het volgende:

    20030708 Changes by PsychoMark (www.x2software.net)
    Added: reference to NLDTrayIcon.DCR for component icon

    dit zorgt er echter voor als je environment Lib laat verwijzen naar de DCU output map en browsing/lib NIET laat verwijzen naar de sourcemap in Delphi, dat dan bij gebruik van het icoon de DCR niet gevonden kan worden.


    Waarom niet die $R *.pas regel van jou verwijderen en in de package NLDTrayIcon.pas even verwijderen en toevoegen (zodat de DRC automatisch op correcte manier aan de package wordt toegevoegd? Je hebt dan wel je icoon op je pallette, maar hij wil hem niet in elke applicatie meecompileren?

    Als er geen bezwaar tegen is, zou je dan je wijziging weer ongedaan kunnen maken, zodat we de DCR niet steeds hoeven mee te compileren in de applicatie en zodat we de source niet hoeven toe te voegen aan het environment.

    Groetjes,

    MvdH
    Mark van der Hijden (Eindhoven)

  2. #2
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Geen bezwaar, enkel onwetendheid . Was niet op de hoogte van deze situatie destijds, dus pas 'm maar aan, graag zelfs... dan heb je 't over NLDTrayIcon v1 neem ik aan? v2 heb ik niks aan gedaan...
    Qui custodiet ipsos custodes

  3. #3
    Ik heb FreeVCS enz. niet. Was nog niet ingevoerd toen ik er aan werkte. Geen idee hoe het nu in z'n gang gaat met gezamenlijk ontwikkelen. Heb weinig tijd nu. Dus als mensen willen kunnen ze deze wijziging zelf even doorvoeren, anders moet het wachten tot ik ooit tijd heb.

    Versie 2? Is dat die versie 2 in de 'stable' map op FTP die allerlei functionaliteit mist t.o.v. v1?
    Mark van der Hijden (Eindhoven)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •