Results 1 to 5 of 5

Thread: icons van vbaccelerator niet mooi??

  1. #1

    icons van vbaccelerator niet mooi??

    Ik heb een aantal icons gedownload van deze site die ik bij de links tegen kwam. En ze zijn er allemaal erg mooi uit....totdat ik ze in een imagelist ga zetten. Ik weet dat sommige xp icons met een alpha channel werken etc en dat dat ervoor kan zorgen dat ze er anders uitzien maar er zitten ook een hoop 'normale' icons in volgens mij en die zien er allemaal beetje vertekend uit. Of een stukje valt er net uit of het icoontje is erg vaag?

    Weet iemand waardoor dit kan komen...de iconen zijn trouwens vaak 32x32..misschien dat het daar aan ligt.

    Dank u voor de hulp

  2. #2
    TCustomBuild Rob Bos's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Eindhoven
    Posts
    4,213
    Heb je de afmetingen van de imagelist ook op 32 x 32 gezet voordat je ze ging toevoegen ? Dat helpt misschien ook al.

  3. #3
    ja dat helpt inderdaad een stuk nog steeds niet zo mooi als op website maar al een hele verbetering

  4. #4
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  5. #5
    heb net gelezen ja, maar op dit moment zijn de iconen wel goed zo. Is nog al veel werk zo te lezen om die alpha blending erin te krijgen. Misschien op einde van het project.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •