Results 1 to 5 of 5

Thread: Delphi 2005: update 1 en memory leaks

  1. #1

    Delphi 2005: update 1 en memory leaks

    http://groups-beta.google.com/group/...0b3e1468a603d8
    Deze post legt uit hoe je, door een aantal DLL's en packages uit te zetten, je IDE stabieler kunt maken. De IDE gebruikt dan ook een stuk minder geheugen.

  2. #2
    Ik heb de aanpassingen inmiddels getest. Je krijgt bij het opstarten een melding dat er missing DLL's en packages zijn. Als je aanvinkt dat je deze de volgende keer niet meer wil laden heb je naar mijn idee inderdaad een snellere en stabielere Delphi.
    Marcel

  3. #3
    Senior Member BVerhaar's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Zuid Holland
    Posts
    455
    Op die manier kan je er nog meer uitzetten neem ik aan? Wat ik niet begrijp is dat in het artikel wordt gesproken over dat het niet genoeg is om alleen in Delphi die packages uit te zetten, maar dat de DLL ook weg moet. Wat is dan het nut van het uitschakelen van packages in Delphi?
    Tweede puntje: We hebben pas een thread gehad over de nieuwe Delphi en en al dan niet uitschakelen van packages en dat je dan ook functionaliteit gaat missen. Maar deze oplossing doet toch precies dat? Door het uitschakelen (erger nog: verwijderen) mis je daarna toch ook iets?

  4. #4
    Door het uitschakelen (erger nog: verwijderen) mis je daarna toch ook iets?
    Je zal dan de Modelling mogelijkheden moeten missen
    Wat ik niet begrijp is dat in het artikel wordt gesproken over dat het niet genoeg is om alleen in Delphi die packages uit te zetten, maar dat de DLL ook weg moet. Wat is dan het nut van het uitschakelen van packages in Delphi?
    Je kan ze handmatig in het register uitschakelen of een tool daarvoor gebruiken
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  5. #5
    Uit het bericht:
    It is not sufficient to disable Together from the Project
    menu!!! The memory leaks due to Together will
    happen as soon as you use the code editor and while
    the Delphi is starting.
    Dus als je de packages alleen uitschakelt heb je nog steeds de memory leaks.
    Marcel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Delphi 2005 Update 1 is uit
    By Lord Larry in forum Koffiehoek
    Replies: 2
    Last Post: 26-Dec-04, 18:54
  2. Delphi 2005 Update 1
    By Marcel in forum Nieuws
    Replies: 0
    Last Post: 23-Dec-04, 23:20
  3. Replies: 67
    Last Post: 15-Jun-04, 12:32
  4. Replies: 7
    Last Post: 17-Mar-04, 01:35

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •