Results 1 to 14 of 14

Thread: Waarom word ik verbannen???

  1. #1

    Exclamation Waarom word ik verbannen???

    Ik krijg zo af en toe op dit forum de onderstaande melding. Als ik dat terug ga dan kan ik wel weer verder werken. Met de vorige versie van het forum had ik er geen last van.

    Zo af en toe is het wel even schrikken. Ik probeer zo juist mogelijk te handelen op het forum, dus verwacht ik dit soort meldingen niet. Kan een beheerder mij vertellen wat ik verkeerd doe?

    Ik gebruik verder geen proxy oid.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	banned.png 
Views:	581 
Size:	19.7 KB 
ID:	2304  

  2. #2
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Zie Dees
    Qui custodiet ipsos custodes

  3. #3
    In het Engels krijg je deze boodschap
    Henkie, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

    1. Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
    2. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
    Zet de forumtaal op Engels en je bent van alle slechte vertalingen vanaf, behalve van deze
    Attached Images Attached Images  
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  4. #4
    Yay: Student(je) af
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    Harderwijk
    Posts
    2,621
    lol @ plaatje. Ik zie het nu pas.

    Quote Originally Posted by Henkie
    ... je bent van alle slechte vertalingen vanaf...
    Maar als het een slechte vertaling moet voorstellen, dan is het wel de slechtste vertaler die ik ooit heb gezien die
    you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
    vertaalt met
    Je bent verbannen van het forum. Standaard duurt een ban 48 uur.
    (afgezien van de onterechte hoofdletter :P)
    Last edited by CompuChip; 10-Jan-05 at 22:14. Reason: Per ongeluk "overgequote"
    My software never contains bugs. Perhaps just undocumented features.

  5. #5
    TScriptKiddie DiGi-Ben's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Beek (lb). Neth. Uses: Delphi 2005 Architect Uses: Delphi 2006 Architect
    Posts
    817
    LMAO inderdaad
    Last edited by Dees; 10-Jan-05 at 22:20.
    "Some are wise, some are otherwise."

  6. #6
    Vertaler had vast een copy&paste gedaan met de gedachte "dit doe ik later wel". Helaas is het er bij ingeschoten wegens tijd gebrek.

  7. #7
    • Overbodige quotes verwijderd, zie Quoten

  8. #8
    Ik heb de 'verbannen' tekst toch maar even aangepast, dit staat wel heel onvriendelijk Je krijgt nu 'je hebt geen toegang tot dit onderdeel van het forum' want dat is wat er hoort te staan.
    Marcel

  9. #9
    Ook vaag :
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	attachments.png 
Views:	453 
Size:	2.6 KB 
ID:	2309  

  10. #10
    Waarom moet een bericht langer dan 10 tekens zijn? Dat gaf dus in mijn vorige reply problemen. Heb gewoon paar keer een #32#255 toegevoegd.

  11. #11
    Ja zo is er op alles wel iets te vinden. Maar er zijn mensen die wel eens een smilie als post doen. (Dat is natuurlijk niet echt nuttig, soms worden die ook gewoon verwijderderd (of altijd )). Het is een kleine moeite om even een paar woorden te typen. Dat houdt een thread tenminste ook leesbaar. Ik zie liever een zin als:

    "Dankjewel het is gelukt (en een smilie)" dan alleen de smilie. Dat zegt soms net niet genoeg. (Maar daar hebben we al een thread over lopen ....

  12. #12
    Voor wat betreft de overige taalfouten en kromme vertalingen. Ik ga het niet redden zelf de vertaling aan te passen of opnieuw te doen. Het is niet perfect, maar er is een begin. Maar zelf de vertaling verbeteren heb ik gewoon simpelweg geen tijd voor.
    Marcel

  13. #13
    Ex-Student
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    2,409
    Ook niet, wanneer andere mensen er op wijzen? Ik bedoel daarmee: Zelf zoeken is natuurlijk een p*kkenwerk. Maar zodra 1 van de forumleden een fout zien, is het dan een veel werk (ik weet het niet hoor, het is een vraag) om de fout aan te passen?

  14. #14
    Nou, het blijft toch best een klus. En het is een kwestie van keuzes maken en prioriteiten stellen. De tijd die ik daaraan besteedt kan ik weer niet aan andere NLDelphi dingen besteden. En bovendien: misschien komt er ook wel weer een update van die vertaling, als ik die installeer ben ik mijn wijzigingen ook weer kwijt.
    Marcel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. word reports genereren, howto
    By arnold in forum Algemeen
    Replies: 3
    Last Post: 06-Jun-04, 22:39
  2. Word verliest eventsink bij nieuw document
    By ruudk in forum Algemeen
    Replies: 8
    Last Post: 24-Jan-04, 18:05
  3. Word applicatie
    By GeertvB in forum Algemeen
    Replies: 6
    Last Post: 31-Jul-02, 23:32
  4. WordMerge Component + Word vraagje
    By TiSE in forum Algemeen
    Replies: 9
    Last Post: 31-Jul-02, 01:36
  5. Delphi en Word
    By Jurixdata in forum Algemeen
    Replies: 1
    Last Post: 26-Oct-01, 01:01

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •