Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast
Results 16 to 30 of 31

Thread: Dr Watson bij ophalen data

  1. #16
    MergeData was sowieso al kandidaat om de volgende versie niet te halen vanwege performanceproblemen. De log van Greta wijst op de MergeData of een routine in het forumulier die er net voor zit. Dus ik ga eerst MergeData anders oplossen en dan kijken we weer verder. Het nut van een externe tool voor de debugmessages heeft zich alweer bewezen!
    Marcel

  2. #17
    Greta,

    Ik heb op het punt waar het mis ging nog wat extra debugmessages gezet. Wil je versie 1.2 nog eens testen en de log opsturen? Bedankt!
    Marcel

  3. #18
    Ik wil ook een DEX

    Hij doet het bij mij nog steeds niet. Dus hierbij mijn overseer logfile. Misschien dat je er iets mee kunt. En wat voor mij veel belangrijker is dat je er hopelijk iets aan kunt doen.

    Groetjes Greta.
    Attached Files Attached Files
    Niets is zo gemakkelijk als het lijkt.

  4. #19
    Ik hoop het ook, ik baal er minstens net zoveel van. Als ik het goed begrijp startte je hier het programma op en ging je meteen (handmatig) data ophalen via de 'Ophalen vanaf..' dialoog? Gaat het ook mis als je DeX gewoon opstart en wacht op het automatisch ophalen?
    Marcel

  5. #20
    Begrijp me niet verkeerd. Ik baal niet. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig hoe het werkt. Op al mijn pc's die ik hier heb staan crasht hij namelijk.

    Hier heb je ook nog een logfile gemaakt waarbij dex automatisch gegevens ophaalt.

    Groetjes Greta.
    Attached Files Attached Files
    Niets is zo gemakkelijk als het lijkt.

  6. #21
    Maar ik baal wel een beetje. Ik vraag me echt af wat er nou zo specifiek is dat het opeens mis gaat op NT. Ik was eerst in de XML/COM hoek aan het zoeken, maar uit de log blijkt dat dat wel goed gaat.

    Ik wil nu even proberen of het niet gewoon aan het notify scherm ligt. Zou je dit programma eens willen proberen? Alvast bedankt!
    Marcel

  7. #22
    Ik weet niet wat dit programma precies moet doen maar ik krijg nu twee (fout) meldingen. De laatste komt regelmatig te voorschijn.

    Groetjes Greta.
    Attached Images Attached Images  
    Niets is zo gemakkelijk als het lijkt.

  8. #23
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Om maar een beetje mee te helpen: ik heb 'm hier onder Windows 2000 ook even gedraaid, behoorlijk wat popups geopend en geklikt, geen problemen. Met DeX heb ik de laatste tijd ook geen Access Violations meer. Het lijkt me dus echt een NT-iets, misschien bepaalde API functies gebruikt die problemen zouden kunnen geven?
    Qui custodiet ipsos custodes

  9. #24
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Mhhh... ik kreeg ook ineens heel grof 'This program has generated errors' net. Overseer natuurlijk niet aanstaan dus ik zal 'm voortaan wel aanzetten (zolang DeX?? tenminste nog in dev fase is ). Gelijk even nog iets:

    toen ik dex weer opstartte had ik ineens 21 berichten, mag ik daaruit concluderen dat DeX de laatste ophaaldatum pas opslaat bij het afsluiten? Misschien is het handig dit tussendoor ook te doen, stel je voor dat ie een hele dag draait en je pc crasht 's avonds, heb je weer een hoop uit te zoeken
    Qui custodiet ipsos custodes

  10. #25
    5th member of nldelphi
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,127
    Originally posted by PsychoMark
    mag ik daaruit concluderen dat DeX de laatste ophaaldatum pas opslaat bij het afsluiten? Misschien is het handig dit tussendoor ook te doen, stel je voor dat ie een hele dag draait en je pc crasht 's avonds, heb je weer een hoop uit te zoeken
    Psycho, dit klopt inderdaad
    Marcel heeft dit in een nieuwe versie geimplanteerd, dit o.a. om het 'afsluit' probleem
    ook op te lossen, bij mij wordt de DeX dus elke keer na een delete of toevoeg actie
    gesaved.
    Op die manier sluit je zo'n crash probleem dus waarschijnlijk ook uit.

    Marcel, de DeX die ik draai heeft nog geen ander versie nummer ? en hij staat
    nog niet op de goede plaats voor het plubliek qua download.

    Richard
    RLD

  11. #26
    Nee, dat was een limited beta. Die moet dan nog door de interne kwaliteitcontrole worden goedgekeurd waarna de software gepromoveerd moet worden naar het juiste level. Nadat ook de laatste vrijgavetest is gedaan zal het versienummer worden opgehoogd en zal de releasecommissie worden gevraagd om de nieuwe versie te installeren.

    Yep, ik had er inderdaad nog geen tijd voor
    Marcel

  12. #27
    Senior Member walterheck's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Belo Horizonte, Brasil
    Posts
    4,212
    wat verzon jij vroeger voor smoezen als je te laat op school kwam? :-) :-)
    Nee, de Romeinen spraken geen ISO-8859-1 LATIN

  13. #28
    Er stond een koppel koeien op de weg Yep, in Groot-Ammers kon dat!
    Marcel

  14. #29
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Ja, daar kan je dat makkelijk doen, je moest ze hier eens zien kijken als je zei dat er koeien op de weg liepen midden in de randstad
    Qui custodiet ipsos custodes

  15. #30
    He Marcel,

    Versie 1.5 werkt!!!
    Ik krijg geen Dr. Watson meer

    Groetjes Greta.
    Niets is zo gemakkelijk als het lijkt.

Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Rave - data ophalen, wijgigen en tonen
    By alaindacier in forum Algemeen
    Replies: 16
    Last Post: 11-Jun-04, 10:37
  2. Replies: 8
    Last Post: 29-Dec-03, 21:51
  3. Data
    By MetalMaarten in forum Algemeen
    Replies: 3
    Last Post: 30-Apr-02, 12:46

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •