Results 1 to 9 of 9

Thread: NLDelphi 4-op-een-rij competitie uitslagen

  1. #1
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269

    NLDelphi 4-op-een-rij competitie uitslagen

    De chatavond is dan misschien nog niet begonnen, maar we hebben stiekem al even vooruit gespeeld

    Voor de mensen die het nog niet weten, ik heb een 4-op-een-rij multiplayer spel geschreven en geupload naar: http://www.xtwosoftware.net/nldelphi/x2fiar.zip (he? is dat niet x2software.net? nee, nieuwe host, tijdelijk domein, snellere betrouwbaardere download )



    De openingswedstrijd:



    PsychoMark vs. Walterheck: 6 - 4




    Mochten jullie ook partijen spelen, post de resultaten gewoon in deze thread (zal Marcel leuker vinden dan voor elke partij een aparte thread ), het is tenslotte de koffiehoek hier.

    Voor tegenspelers, zie: Vrijdagavond: NLDelphi chat-avond


    En de tweede: PsychoMark vs. Richard: 2-1
    Walter's revenge: PsychoMark vs. Walterheck: 4-2
    Last edited by PsychoMark; 11-May-02 at 01:57.
    Qui custodiet ipsos custodes

  2. #2
    Senior Member McTinus's Avatar
    Join Date
    May 2001
    Location
    Hoek van Holland
    Posts
    389
    He, geen computer tegenstander?

  3. #3
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Nee, helaas niet, alhoewel, helaas. Bewust niet gedaan, kostte me teveel werk om de AI een beetje normaal te krijgen, en het idee was dat je dit juist tegen elkaar moest kunnen spelen, dus dat had voorrang
    Qui custodiet ipsos custodes

  4. #4
    Cool gemaakt hoor PsychoMark! heel netjes
    Bij jou werken de smiles wel goed :P

  5. #5
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Yup, dit is het spel waar ik het dus over had, werkt wel compleet anders qua implementatie, qua logica misschien iets lastiger ook, maar het resultaat mag er zijn.

    Overigens, ik zit erover te denken om als ik weer eens tijd over heb een artikel o.i.d. te schrijven over smilies in RichEdit, zoveel programmeurs die het willen en maar weinigen die het echt weten... misschien heb je er nu niks aan, maar goed
    Qui custodiet ipsos custodes

  6. #6
    me eigen chat werkt over algemeen ook best snel alleen die smiles wil gewoon maar niet lukken. ik wel zit dicht bij uitkomst in de buurt heb ik het id

    edit:

    ik denk dat mensen aan een klein demo project zat hebben.
    waar meer de hoofdfuncties staan

  7. #7
    Senior Member walterheck's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Belo Horizonte, Brasil
    Posts
    4,212
    een goed artikel is ook lang niet slecht. daarin is het ook wat makkelijker om de theorie een beetje toe te lichten, zodat mensen niet klakkeloos de code gaan copy pasten en vervolgens nog niet weten wat ze doen....
    Nee, de Romeinen spraken geen ISO-8859-1 LATIN

  8. #8
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Precies, en de manier waarop ik de smilies vervang is niet zomaar duidelijk als je naar de code kijkt, een beetje uitleg is minstens wel handig...

    Ik ben ondertussen al van start gegaan met een artikel, wanneer het klaar is weet ik niet (m'n 72-uur-in-24-uurs-chip is kapot ), ik neem aan dat jullie (en Marcel) er geen bezwaar tegen hebben als ik een nederlandse versie schrijf en die aan NLDelphi doneer (ook uit eigenbelang trouwens, NLDelphi is drukker bezocht )
    Qui custodiet ipsos custodes

  9. #9
    Dat vind ik een strak plan Mark.
    Laat het weten zodra die af is dan kan ik eindelijk wat smiles in de chat planten.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •