Results 1 to 12 of 12

Thread: Boter, kaas en eieren

  1. #1

    Question Boter, kaas en eieren

    Hallo iedereen,

    ik heb hier mijn eigen 'boter, kaas, eieren' ingesloten!
    Heeft er nog iemand een voorbeeldje? Voorwaarde is dat de pc altijd wint, en men moet kunnen kiezen wie er start: speler of pc!

    Alvast bedankt,
    Samblino

    PS: voor de geïnteresserden wil ik de source wel eens zenden.

  2. #2
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    ...en wat is je vraag?
    Qui custodiet ipsos custodes

  3. #3

    zoals ik al zei!!!

    Zoals ik al zei, vroeg ik of er mensen waren die eens een ander voorbeeld hadden!!!

  4. #4
    5th member of nldelphi
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,127
    Wow een vrij heftige reaktie voor iemand die net zijn 2e post plaatst.

    En als je even tijd hebt lees ook deze threat eens :

    Chat Programma

    Groet,

    Richard
    Last edited by Richard; 05-Oct-02 at 01:50.
    RLD

  5. #5

    Excuses

    Beste,

    ik zou mijn excuses willen aanbieden, indien mijn vorige mail verkeerd geïnterpreteerd werd. Het was helemaal niet mijn bedoeling om grof te zijn.

    Desalniettemin, vind ik het jammer, dat ik blijkbaar niet serieus genomen word, omdat het 'pas' de tweede post is. Ik ben toch vrij eerlijk geweest, door aan te bieden om source te mailen, en wat ik vraag is toch niet zo heel veel.

    Groeten,
    Samblino

  6. #6
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Het is niet zozeer het niet serieus nemen, het is meer dat je dit ten eerste in de vraagbak zet en ten tweede gelijk komt met: "kijk eens wat ik gemaakt heb". Zeker als dit je eerste post op het forum is en niemand erom gevraagd heeft begint het verdacht veel op spam te lijken... zie ook mijn post in het bericht waar Richard een link naar postte...


    Daarnaast mist je eerste bericht ook nog eens een link naar de werkelijke download, wat het helemaal vreemd maakt...



    Dus ik bied ook even mijn excuses aan voor het kortaf zijn de eerste keer, maar als je een keer zoiets hebt zet het dan bijvoorbeeld in de koffiehoek, de vraagbak is, zoals de naam al zegt, tenslotte voor vragen

    (dit is op zich ook wel een vraag, maar het is van een zodanig ander karakter dat ik het even niet onder de groep 'vragen' zet )
    Qui custodiet ipsos custodes

  7. #7

    Talking

    ey maar ik wil ook wel eens winnen met boter kaas en eieren
    toch wel grappig dat je dat is gelukt. Hoe lang programmeer je al Samblino ?

    Ik programmeer nu 5 jaar, in verschillende talen.
    Ik ben begonnen in BASIC (EEELLEENDUH !)
    Daarna ben ik verder gegaan in Qbasic. Toen kwam het windows tijdperk goed op gang, en ben ik verder gegaan met Visual Basic en Java. Nu programmeer ik dan in Delphi en C++... Maar ik mag ook nog graag met Visual Basic en andere (minder bekende) talen aan de gang zoals

    - Perl
    - PHP
    - ASP
    - ColdFusion
    - Python.

    Ik ken ze niet allemaal even goed, maar perl, python, java, C++ is zo'n beetje hetzelfde in de syntax. Nou ja ASP is VB-script of Java script. En Coldfusion kan ik toch nog wel redelijk goed met behulp van Macromedia Dreamweaver MX
    WM.
    What about weapons of mass construction?

  8. #8
    Boter Kaas & Eieren kan je heel mooi programeren met het mix max algoritme. Kan je fijn met een biniare boom aan de slag

    Maar goed het is een leuk om zoiets te maken....heb nu eigenlijk best zin gekregen om het eens in Delphi te maken

  9. #9
    moet je zeker doen, welke taal heb je dan voor boter,kaas en eieren gebruikt ?
    WM.
    What about weapons of mass construction?

  10. #10
    Originally posted by WMeints
    moet je zeker doen, welke taal heb je dan voor boter,kaas en eieren gebruikt ?
    Aan wie vraag je dit nu ??? Of ben ik kippig

    hehe ik heb ooit voor een schoolopdracht een spelletje moeten maken wat op BK&E lijkt. Het is gemaakt in C++

  11. #11
    euhm aan degene die de thread gestart heeft eigenlijk, sorry had iets duidelijker moeten zijn..
    WM.
    What about weapons of mass construction?

  12. #12
    ben stiekem wel geïnteresseerd in het spelletje boter, kaas en eieren in C++.
    Als beginnend programmeur zou een beetje hulp meer dan welkom zijn. Zit m.a.w. een beetje heel veel te knoeien.
    dank bij voorbaat
    Bokkie

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. boter kaas en eieren met minimax
    By TheJ in forum Algemeen
    Replies: 22
    Last Post: 29-Sep-04, 14:34

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •