Results 1 to 4 of 4

Thread: Delphi 6

  1. #1

    Delphi 6

    Matthijs : Delphi 6 Installed!
    En? Hoe is je eerste indruk??
    Marcel

  2. #2
    Old Navigator Matthijs's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Ede, NL. Delphi: Delphi 7/2005 :). Matthijs schrijf je Matthijs
    Posts
    2,199

    Angry Eerste indruk?

    Ben zo druk bezig met installatie op verschillende computers e.d. ook van Office2000 dat ik er nog niet aan toegekomen ben om het te gebruiken.
    Zodra ik wat meer weet laat ik je het gelijk weten!

    [edit]
    Ook moet ik de laptop van het werk nog helemaal inrichten voor ik op vakantie ga. Ik heb hem net! DELL Latitude800, "enigzins" aangepast aan mijn wensen! Kan bijv. via de IR-poort via mijn mobieltje contact leggen met het kantoornetwerk e.d.

    Maar voordat je een PC naar je eigen zin hebt ingericht ...
    What's in a sig?

    Would my posting be less valuable if it didnot have a sig? (Vrij naar William S.)

    Let op de kleine lettertjes. For all postings: e&oe!
    This program performed an illegal function, the police are on their way

  3. #3
    Maar voordat je een PC naar je eigen zin hebt ingericht ...
    Ik ken dat, met een nieuwe PC ben ik altijd een paar weken zoet voordat ie weer goed 'aanvoelt'. Ik ben ook nog steeds bezig om een nieuwe te bestellen, maar voorlopig heb ik toch geen tijd om hem in te richten. Al dat leuke nieuwe speelgoed in Delphi 6
    Marcel

  4. #4
    Mijn computer crashed nog wel eens dus als ik um opnieuw inricht voelt ie meestal gelijk beter aan daar toen die net gecrashed was Ik heb altijd zoveel windows fouten... Maar ok, als mijn computer net gecrached is formateer ik hem (eerst wel even backups maken (niet van windows!!)) en dan installeer ik windows opnieuw en norton utileties erop om de installatiefouten van windows erit te halen (zijn er altijd wel iets van 10) en Delphi installeren etc., ook heel belangrijk internet en dat is het zo'n beetje...
    Lynx,
    www.animals.nl

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 67
    Last Post: 15-Jun-04, 12:32
  2. Delphi 5 en/of 6 source migreren naar Delphi 8
    By Alex_Delphi in forum WebDelphi
    Replies: 4
    Last Post: 26-Jan-04, 12:01

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •