Results 1 to 7 of 7

Thread: 24 uur lang Delphi live

  1. #1

    24 uur lang Delphi live

    http://www.nldelphi.com/Forum/showth...440#post174440
    Borland gaat een 24 uur durende marathon uitzending verzorgen, waarin vooral het heden en de toekomst van Delphi ter sprake zal komen. In deze marathon uitzending worden zaken behandeld als de stap naar .NET en de voorbereiding daarop, maar er worden ook sessies gegeven over "Database programming" met dbExpress of de Borland Data Provider. Daarnaast zijn er ook mogelijkheden om zelf vragen te stellen aan het team dat op dat moment de uitzending verzorgt.




    Dus zorg voor voldoende drank en chips en installeer jezelf 24 uur aan je beeldscherm.

  2. #2

  3. #3

    24 uur land Delphi (semi) live

    Voor diegene die het nog eens wil beluisteren:
    http://24hours.rad-on.de/

  4. #4
    Er waren mooie prijzen, de winnaars zullen (hopelijk) blij zijn met hun prijs.

    Als ik Marius Popescu heette zou ik dolgelukkig zijn

    Wie zou er de 3de copy van D2005 Architect gewonnen hebben?
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  5. #5
    Helaas, juist in de tijd dat ik wat probeerde te volgen was de verbinding niet al te best. Ik weet niet hoe de rest is geweest, maar ik vind het in ieder geval wel een uniek initiatief. Dus nu nog even 24 uur zoeken om het terug te luisteren.
    Marcel

  6. #6
    Leg het bandje onder je kussen, na 4 nachten heb je het beluisterd . (oh dat werkt zeker niet ). Ik heb eigenlijk alleen even in de chat rond gehangen. Niets geluisterd.. Misschien toch de moeite wel waard om eens te kijken naar de sessies.

  7. #7
    Senior Member xsintill's Avatar
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1,075
    andere onofficiele link werkt niet meer. daarom deze link

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •