Results 1 to 9 of 9

Thread: JVCL patch voor Delphi 2005 Personal Edition

  1. #1

    JVCL patch voor Delphi 2005 Personal Edition

    http://sourceforge.net/project/shown...ease_id=347502
    Deze patch zorgt ervoor dat je JVCL 3 ook kunt gebruiken met de Personal Edition van Delphi 2005. Je kunt eerst de gewone JVCL downloaden en uitpakken, daarna download je de patch en pak je deze uit in je JVCL map.

  2. #2
    En nu nog een personal edition van Delphi 2005 vinden ;-)

  3. #3
    Die is gewoon te koop hoor
    De beste manier om te leren is door fouten te maken.
    80 procent van alle leugens die jij en ik vertellen blijft onopgemerkt

  4. #4

  5. #5
    Ik kan die site niet benaderen en ik kan hem dus ook niet beoordelen.

    Fact : Borland biedt het een Key als je al de CD hebt, dus zal die Personal 2005 ook wel te koop zijn. (Bron)
    De beste manier om te leren is door fouten te maken.
    80 procent van alle leugens die jij en ik vertellen blijft onopgemerkt

  6. #6
    Eind februari: Delphi 2005 Personal Edition
    Delphi 2005 Personal
    Conclusie: Borland geeft dat enkel weg via magazines
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  7. #7
    Senior Member Thaddy's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2,211
    Wat let je de d2005 personal even te eMulen o.i.d. en gewoon officieel te registreren?
    Volop verkrijgbaar. En Borland accepteert (natuurlijk) de registratie gewoon.
    Ze hebben kennelijk gewoon geen zin om er bandbreedte voor op te offeren.

    En voor Dees naar aanleiding van de andere thread(s): ik heb het nagevraagd bij Borland en ze hadden geen bezwaar. Daarom wordt de registratie ook gewoon geaccepteerd. Je moet je wel aan de licentievoorwaarden houden, die gelden voor de personal. Deze zijn trouwens ruimer als bij andere versies. (Commercieel gebruik mag onder bepaalde voorwaarden ook!)
    Last edited by Thaddy; 19-Aug-05 at 10:49.
    Werken aan Ansi support voor Windows is verspilde tijd, behalve voor historici.

  8. #8
    En welke voorwaarden mogen dat dat zijn Thaddy?
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  9. #9
    Senior Member Thaddy's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2,211
    Hele verhaal is beetje veel, maar:
    "Subject to the terms and conditions of this License, Borland grants to you, if you are an individual only ("Named User") a personal, nonexclusive, nontransferable and limited license to use the Product solely to create, compile(including byte code compile), test and deploy, in source or object code form,your own application programs and other works ("Works") solely for personal use. You may use the Product or any Works for any commercial or business purpose ("Commercial Purpose") provided that you are an Individual."
    Werken aan Ansi support voor Windows is verspilde tijd, behalve voor historici.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •