Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 15 of 26

Thread: Rating

  1. #1

    Rating

    Is ergens te zien wie een rating heeft toegkend?
    Met groet
    Paulf

  2. #2
    Nee, alleen hoeveel stemmen er waren en wat het gemiddelde was. Dat krijg je als hint door je muis boven de rating te houden.
    Marcel

  3. #3
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Ik zag vorige keer dat bij de eerste rating direct al de sterren zichtbaar waren, en dat was ook nog eens m'n eigen rating op m'n eigen thread. Was puur als testje bedoelt, maar misschien is het handig om pas na minstens 3 stemmen de rating te laten zien, volgens mij moet je dat in kunnen stellen in vBulletin, op die manier is de rating al iets betrouwbaarder...
    Qui custodiet ipsos custodes

  4. #4
    Hmm, hij stond inderdaad op 1. Ik heb hem nu op 3 gezet, maar dan moeten jullie wel beloven de ratings voortaan te gebruiken.
    Marcel

  5. #5
    notice-itter SvG's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    's-Hertogenbosch
    Posts
    4,865
    het is geloof ik alweer een tijdje geleden dat iemand een rating heeft gegeven aan een thread. Mischien is het iets om de gebruiker even te herrineren aan deze optie. Bij mij is het zo dat ik, nadat ik heb gepost, opeens bedenk dat ik ook nog een rating kon geven: Net te laat dus.
    !

  6. #6
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    SVG, kijk eens onderaan deze thread, net na alle posts: "rate this thread"
    je hoeft het dus niet te doen tijdens replyen...
    Qui custodiet ipsos custodes

  7. #7
    Old Navigator Matthijs's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Ede, NL. Delphi: Delphi 7/2005 :). Matthijs schrijf je Matthijs
    Posts
    2,199
    Rating van draadjes heeft naar mijn mening alleen toegevoegde waarde als iedereen om dezelfde reden rate. (Misschien is "waarderen" een beter woord )
    Kijk de starter waardeert het draadje omdat hij een antwoord op zijn vraag heeft gekregen en wil daarmee zijn dank kenbaar maken. Een lurker waardeert het draadje op basis van de informatie, dus of de informatie nuttig is voor hem. Iemand die geen belang heeft bij antwoorden op bijv. DB-gebied omdat hij hoofdzakelijk grafisch bezig is, zal de DB-draadjes laag waarderen en grafische draadjes hoog.
    Andere gebruikers zullen de draadjes dan weer vanuit hun eigen invalshoek beoordelen.
    Gevolg: waardering van alle draadjes 3 sterren

    Dus waarom waarderen?
    What's in a sig?

    Would my posting be less valuable if it didnot have a sig? (Vrij naar William S.)

    Let op de kleine lettertjes. For all postings: e&oe!
    This program performed an illegal function, the police are on their way

  8. #8
    notice-itter SvG's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    's-Hertogenbosch
    Posts
    4,865
    die "rate this thread" had ik dus niet gezien
    !

  9. #9
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Ik denk dat mensen die geen belang bij de thread hebben simpelweg niet moeten stemmen. Als je dat wel hebt dan kan je bepalen of de informatie handig is. Het hoeft op zich niet eens de uitkomst voor jouw specifieke probleem te zijn, maar dan kan je (ik in ieder geval wel ) vaak nog wel zien of het waardeloze informatie is of niet...



    [Tussendoor]

    Matthijs, nou heb ik me toch altijd al afgevraagd waar e&oe voor staat

    Explorer & Outlook Express of denk ik te geek?
    Qui custodiet ipsos custodes

  10. #10
    Ik heb het een tijdje volgehouden om threads te waarderen als ik het een leuke thread vond. Maar ik was de enige, dus ik kreeg geen sterretjes meer. Ik ga de gewoonte gewoon weer aanwennen...
    Marcel

  11. #11
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Ik denk dat ik het ook maar eens ga aanleren

    Maar goed, ik zal niet ineens alle thread gaan raten, hoogstens diegene met erg waardevolle info zal ik een rating geven, hierdoor zie je direct welke threads sterren hebben
    Qui custodiet ipsos custodes

  12. #12
    Bijna 9 maanden na de vorige post.....

    Ik weet niet of er nog iets met de rating gaat gebeuren. Ik heb +/- 2 minuten gezocht naar de Combobox waar je kunt raten

    Echter lijkt me dit wel een Goed idee om te gaan doen. Vooral als je gaat zoeken en de rating van een bepaalde thread kunt zien.

    [/mening]

  13. #13
    notice-itter SvG's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    's-Hertogenbosch
    Posts
    4,865
    Ik heb +/- 2 minuten gezocht naar de Combobox waar je kunt raten
    tjee! Helemaal rechts-onderaan staat "Rate this thread:". ik had er geen 2 minuten voor nodig, hij staat net te ver naar onderen, dus daar heb je wel een beetje gelijk mee.
    !

  14. #14
    Originally posted by SVG_1986
    tjee! Helemaal rechts-onderaan staat "Rate this thread:". ik had er geen 2 minuten voor nodig, hij staat net te ver naar onderen, dus daar heb je wel een beetje gelijk mee.
    Ik kon het dus ook niet vinden, maar de combobox staat er pas als je een reactie gaat plaatsen op de thread

    Waarom is het niet mogelijk om een rating te geven zonder te reageren?

    Kan er natuurlijk wel bij iets bedenken, maar ook bij de manier waarop je nu een rating kan geven
    Programmeren is spelen met lego voor volwassenen. De steentjes raken niet op en je kan zelf nieuwe steentjes bedenken!

  15. #15
    notice-itter SvG's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    's-Hertogenbosch
    Posts
    4,865
    hij staat er wel! ook al wil je niet reageren.. de combobox stond er zelfs toen ik niet was ingelogd ( of die het deed weet ik niet, maar hij stond er wel.. )

    als je de pagina van de thread bekijkt staat de combobox rechtsonderaan. en als je naar de aparte reageer-pagina gaat, dan staat hij in het reageer-formulier
    !

Page 1 of 2 1 2 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Rating?
    By Matthijs in forum De website
    Replies: 2
    Last Post: 22-Aug-01, 09:49
  2. Rating ?????
    By Richard in forum De website
    Replies: 2
    Last Post: 06-May-01, 23:05

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •