Results 1 to 5 of 5

Thread: Mischien een Idee voor het Forum ?

  1. #1
    5th member of nldelphi
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,127

    Lightbulb Mischien een Idee voor het Forum ?

    Hoi marcel, hierbij mischien een ideetje voor op het forum.
    Zou het niet handig zijn om een apart gedeelte op het forum te hebben waar alle attachment's in geplaatst kunnen worden, dit vergemakkelijkt het later het terug zoeken van een Sample of een Source, dit kom je regelmatig tegen bij bv Nieuwgroepen, deze hebben dan een "Binary" plaats waar alle attachment's naar toe geupload kunnen worden.

    Ik hoor je menig wel.
    RLD

  2. #2
    Klinkt goed! Maar ik vind wel dat beide opties moeten blijven bestaan. Het is handig om op de huidige manier gewoon een bestand aan je bericht te kunnen 'hangen', dus dat moet zo blijven. Ik zou dan een extra pagina kunnen maken waar je een overzicht krijgt van threads waarbij een bestand is bijgevoegd. Je kunt dan klikken naar de thread, of klikken om het bestand meteen te downloaden. Is dat een beetje wat je bedoelt?
    Marcel

  3. #3
    5th member of nldelphi
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,127

    Thumbs up Die optie van jouw is nog beter.

    Hoi Marc, inderdaad, dat is de meest handige manier die jij opnoemt.
    Opdeze manier snel een overzicht van threats waar attachments aanvast hangen.
    Top zou ik zeker doen, als ik jouw was.

    Groetjes van een net wakkere Richard.
    RLD

  4. #4
    5th member of nldelphi
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,127

    Lightbulb Mischien nog een suggestie.

    Hoi Marcel, hier bij nog een puntje wat mischien wel wat extra waarde aan het forum
    toevoegd.
    Ik heb de laatste tijd al een aantal threats gelezen die behoorlijk, informatief of
    leerzaam zijn, nu is het zo dat je deze threats niet altijd meteen kunt gebruiken,
    omdat je momenteel met even iets anders bezig bent.
    Nu viel het mijzelf op dat het, als het al wat langer geleden is, bepaalde threats toch
    wel wat moeilijk terug te vinden zijn.
    Lijkt me ook logisch want de threats groeien als monsters, redelijk plubliek hier he.
    Maar goed, wat mij wel handig leek is een 'prive' cornertje / boxje waar je bepaalde
    threats / columnheads naar toe kunt kopieren / verwijzen / verplaatsen.
    Of niet?

    Ik hoor graag je mening Marcel, en trouwens ook graag de menig van de andere leden.

    Voor nu de Groetjes.

    P.S. Ik heb geen vacantie hoor, ben gewoon een dagje vrij.

    Richard.
    Last edited by Richard; 05-Oct-02 at 02:00.
    RLD

  5. #5
    Hoi Richard,

    Je kunt dat nu al doen door op 'Receive updates to this thread' te klikken. Je krijgt dan niet alleen een mailtje als er een bericht wordt geplaatst in de thread, je hebt ook een overzicht van de thread waarop je bent 'geabonneerd' in je control panel. Of mis je hier dan nog iets aan?
    Marcel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •