Results 1 to 3 of 3

Thread: 3-tier en win xp

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Den Haag
    Posts
    152

    3-tier en win xp

    Hallo,

    Ik heb een 3-tier applicatie die al een tijdje goed draait op een aantal win 2000 clients. Nu deze ook gebruikt wordt op een win XP client krijg ik tijdens het refreshen van een record de melding "Not an integer value". Met het record is niets mis, op een win 2000 client refreshed het record zonder problemen.
    Ook tijdens het inserten van record krijg ik vage meldingen.
    Waar kan ik het beste starten met zoeken of zijn er wat dit betreft duidelijke verschillen tussen win 2000 en win xp.

    De onderliggende db is oracle.

    JWI

  2. #2
    Wat je zou kunnen proberen is bijvoorbeeld: MadExcept of JCL Debug informationg. Je krijgt dan een gedetailleerdere, en de regel waar 't fout gaat. Dat zoekt misschien wat sneller.

    Verder heb ik zulke problemen nog nooit gezien dat het op Win2K wel werkt en XP niet. Controleer waar 't fout gaat en ga daar in je code zoeken. Je zegt zelf al bij het toevoegen van een record. Kijk wat je daar doet aan code. In het OnNewRecord, bij de post etc.

  3. #3
    Hoe heb je je n-tier opgezet? Gebruik je DataSnap? Zo ja, heb je Midas.dll meegelinkt? Zo nee, heeft iedereen dezelfde versie? Gebruik je DCOM / Sockets / Http / ...

    In een redelijk groot project waar Dees en ik aan hebben gewerkt is de klant van Windows 95 naar Windows 2000 en later naar XP gegaan. Dat is allemaal gedaan zonder aanpassingen aan de software, dus het is mogelijk
    Marcel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •