Results 1 to 6 of 6

Thread: Kudos voor NLDelphi

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    May 2002
    Location
    Belgium
    Posts
    593

    Kudos voor NLDelphi

    Hello to iedereen

    Met dit klein topicje wil ik een grote proficiat toe wensen aan de beheerders en members van deze site.

    Nergens ben ik zovlug geholpen geweest als ik een probleem heb dan op deze site.

    Zelf de Borland Newsgroups moet hier nog veel van leren.

    Daarom een grote Kudos voor NLDelphi.

    Met Dank

    Beleefde groeten

    Patrick

  2. #2
    Het is een erg goed forum inderdaad. Snelle replies...

    Zelf ben ik nog hard aan het uitzoeken hoe alles allemaal een beetje werkt, en ik ben zeker ook van plan méér te gaan posten hier.

    Een ding vroeg ik me toch wel af, en Dhr. Van Dale ook: Wat betekend Kudos?
    Of het is buitenlands, of Brabants, maar ik ken het niet...

    [edit: zag net dat je uit België kwam...vandaar dat ik het niet ken. Maar goed, toch wil ik alsnog wel weten wat het betekend ]

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    May 2002
    Location
    Belgium
    Posts
    593
    Hi Shadowfax

    Het woord kudos is latijn voor het nederlands woord eer

    Met Dank

    Beste Groeten

    Patrick

  4. #4


    Bedankt! Had ik kunnen weten, zelf ook Latijn gehad....alleen wordt dat de laatste tijd niet echt vaak meer gebruikt op forums, vandaar dat ik er in eerste instantie ook niet meteen aan dacht

  5. #5
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269

    Re: Kudos voor NLDelphi

    Originally posted by Patrick
    Zelf de Borland Newsgroups moet hier nog veel van leren.

    De borland newsgroup heeft ook geen webmaster die scripts installeert om het tracken van het forum mogelijk te maken . Dat scheelt in ieder geval enorm voor de responsetijd hier, was een geweldig idee van Marcel .


    Maar zelfs voor die tijd was dit al m'n favoriete site, en ben nog steeds een erg tevreden member. Zoals eerder gezegd, de sfeer is uitstekend! Dus ook namens mij: kudos aan NLDelphi!
    Qui custodiet ipsos custodes

  6. #6
    De beheerder gaat helemaal blozen van een latijns compliment Dank u Patrick!

    Erg leuk dat steeds die sfeer op NLDelphi wordt geroemd, waar ik me helemaal bij aansluit. Altijd leuk om te zien dat het nog steeds mogelijk is een club van programmeurs samen te brengen zonder dagelijkse flames en kinderachtig gedoe. Geheel in de gedachte van Delphi komen mensen dagelijks bij de orakels om wijze raad of (zoals ook in die tijd al vaak gebeurde) om 'geloofsgenoten' te ontmoeten. En dat we niet meteen wisten wat kudos betekent is ook logisch, Delphi is immers grieks.

    En Shadowfax, als je vragen hebt over het forum zelf mag je die ook gewoon stellen hoor, doe dat dan in deze sectie.
    Marcel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •