Results 1 to 11 of 11

Thread: Er is een tijd van komen...

  1. #1

    Er is een tijd van komen...

    ... en een tijd van gaan...

    Vandaag kreeg ik een mailtje van PsychoMark met het verzoek om zijn status te wijzigen in ex-moderator. Helaas...... maar net als in het echte leven komen en gaan mensen...


    De laatste tijd is Mark misschien wat minder aanwezig op NLDelphi, maar de mensen die hier al wat langer komen weten dat er zeker een tijd is geweest waar dat anders was. Mark is een lange tijd top poster op NLDelphi geweest en heeft met het totaal aantal berichten zelfs een tijdje boven mij gestaan. En dat in tijden waar 200 berichten per dag best een redelijke dag was.


    Kortom: Mark heeft veel gedaan voor NLDelphi, als moderator en als 'gewoon' NLDelphi lid.


    Dus Mark: bedankt! En je mag best als moderator vertrekken, als je maar niet van NLDelphi vertrekt....


    Marcel

  2. #2
    Helaas, jammer, maar ik hoop dat vol goede herinneringen terugkijkt naar zijn tijd als Moddereter op NLDelphi.

    @Marcel : Ik neem aan dat je je een ander verjaardagskadootje had voorgesteld? Gefeliciteerd met je 38e verjaardag.

    Bedankt
    Marcel : Gefeliciteerd
    De beste manier om te leren is door fouten te maken.
    80 procent van alle leugens die jij en ik vertellen blijft onopgemerkt

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    Beuningen
    Posts
    1,207
    Dat is dan jammer ... voor ons. We hebben met z'n allen veel geleerd van Mark zijn verhalen. Ook ik hoop dus dat Mark niet NLDelphi gaat verlaten.
    Mark: dat je nog vele dagen mag slijten op deze website en niet al te vaak spijt krijgt dat je geen moderator meer bent of ontwenningsverschijnselen vertoont bij het lezen van de posts alhier.
    In theorie werkt alles maar hoe maak je het dan waar, in de praktijk werkt het maar niemand weet waarom.

  4. #4
    Yay: Student(je) af
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    Harderwijk
    Posts
    2,621

    Wink "Congratulations on getting a life, Mark..."

    Erg bedankt voor alle goede (modder)zorgen en veel sterkte met het leven als "gewoon" lid (zal wel meevallen met die ontwenningsverschijnselen toch?)

    En Marcel, gefeliciteerd (en jij maar hopen dat het ongemerkt voorbij zou gaan he)
    My software never contains bugs. Perhaps just undocumented features.

  5. #5
    Ex-Student
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    2,409
    Ook ik heb idd het nodige geleerd van Mark en soms maak ik er nog dankbaar gebruik van. Aannemend dat ie het forum niet verlaat: veel s6 als ex-moderator, Mark

    /me wacht totdat henske, die opmerkt dat Marcel jarig is, een thread start, zodat ik hem ook kan feliciteren . Maar toch alvast bij deze: Gefeliciteerd Marcel, met je 38ste verjaardag

  6. #6
    Ook ik wens Mark veel succes als ex-modderaar en feliciteer marcel met zijn verjaardag.
    Kunnen wij het maken, nou en of !

  7. #7
    Alvast veel succes in je verdere leven en laten we hopen dat je op NLD blijft komen
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  8. #8
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Bedankt voor de reacties . Ik heb een erg leuke tijd gehad als moderator in de, tot nu toe, drukste jaren van het forum...

    ...als ik niet zo afwezig was had ik misschien de kalender in de gaten gehouden en een iets andere timing gekozen; maar toch nog gefeliciteerd Marcel
    Qui custodiet ipsos custodes

  9. #9
    Maar het blijven drukke jaren denk ik.. Maar goed je hebt het lang volgehouden en veel gedaan. Dat is het belangrijkste natuurlijk (of moet je het ook leuk hebben gehad daarvoor ).

    Maar goed bedankt voor de inzet als andere moderator, 't was een leuke tijd....

    En dan nu weer ontopic.. ohnee dat zijn we nog..

    Ik weet dat Marcel de timing denk ik ook niet zo leuk vind.. Maar goed hij vind het niet erg dat ie met een rollator rond moet lopen.. Gefeliciteerd. Oh.. enne als de "oudjes" onderling een rollator-race willen houden, dan kun je gerust contact met me opnemen hoor.. ik wil wel wat regelen .

    (Dat is al de 3de keer feliciteren vandaag.. morgen nog een keer?)

  10. #10
    PsychoMark, bedankt!
    Enneh.. Die drukke jaren, waren die niet vooral zo druk omdat jij samen met Marcel aan't strijden was om de meeste posts, elk met zo'n 400 posts per dag
    1+1=b

  11. #11
    Bedankt voor je inbreng! Succes verder.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •