Results 1 to 1 of 1

Thread: De 'NLDelphi sfeer'

  1. #1

    De 'NLDelphi sfeer'

    Regelmatig wordt het NLDelphi forum geroemd om zijn goede sfeer, naar mijn mening terecht en dat hebben we aan elkaar te danken. Ik wil dat dan ook graag zo houden, daarom wat tips:

    • Als je een bericht te 'eenvoudig' vind, 'beneden je nivo' vind of als je het gewoon een 'domme' vraag vind is er maar één reactie mogelijk: geen reactie. Er is altijd wel iemand anders die misschien het juiste antwoord kan geven
    • Als je je stoort aan het gedrag van één van de andere leden zijn er twee reacties mogelijk: 1. je spreekt die persoon daar in een email of private message op aan 2. je stuurt een mailtje naar de moderator/beheerder (me)
    • Als je een opmerking hebt over iemands reactie in een thread is er maar één reactie mogelijk: gebruik de link "Report this post to a moderator" die onderaan elke thread staat en leg uit waarom je vind dat de reactie niet door de beugel kan

    Ik denk dat we op deze manier de sfeer die we allemaal zo belangrijk vinden ook zo kunnen houden!

    Heb je hier vragen of opmerkingen over? Stuur me een private message, mail of instant message.

    Marcel
    Beheerder NLDelphi.com
    Last edited by GolezTrol; 25-Jul-13 at 15:50.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. NLDelphi vier jaar!
    By Marcel in forum De website
    Replies: 28
    Last Post: 16-Dec-04, 18:05
  2. Replies: 56
    Last Post: 14-May-04, 00:42
  3. NLDelphi 3 jaar!
    By Marcel in forum De website
    Replies: 20
    Last Post: 17-Dec-03, 10:06
  4. Reclame op NLDelphi
    By Marcel in forum Forum regels
    Replies: 0
    Last Post: 09-Apr-03, 23:00

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •