Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 15 of 17

Thread: Reacties op het artikel: Hoe ziet het MP3-bestand eruit?

  1. #1

    Reacties op het artikel: Hoe ziet het MP3-bestand eruit?

    Plaats hier je reacties op het artikel: Hoe ziet het MP3-bestand eruit?
    Last edited by Marcel; 14-Aug-06 at 23:30.
    Marcel

  2. #2
    notice-itter SvG's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    's-Hertogenbosch
    Posts
    4,865
    Niet echt een reactie:

    bedankt Marcel, het was nu dus wel goed

    enne:

    Reacties op het artikel: Reacties op het artikel: Hoe ziet het MP3-bestand eruit?
    ging er iets mis?
    !

  3. #3
    Och, je hebt duidelijk geen beste HTML editor. Jouw HTML code is zo'n 2 tot 4 keer groter dan de rest van de artikelen, maar daar moet je nog maar eens naar kijken. Hij staat erop, daar gaat het om!
    Marcel

  4. #4
    notice-itter SvG's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    's-Hertogenbosch
    Posts
    4,865
    Ik heb het vorige bericht maar even verwijderd, was van mijn zus dus ( voor degene die het toch nog hebben kunnen lezen ), blijkbaar was ik nog ingelogt op die andere pc. heb maar snel even uitgelogt.

    excues hiervoor
    !

  5. #5
    Senior Member walterheck's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Belo Horizonte, Brasil
    Posts
    4,212
    Sorry dat ik het zo bot zeg, ik vind het op zich een interessant artikel, maar even een paar opmerkingen:

    - is het misschien een idee om dit artikel in het Nederlands te vertalen? Dit wint het wereldrecord Nederlandse spel- / grammaticafouten.

    - een beetje structuur zou niet slecht zijn denk ik. de informatie op zich is erg waardevol, maar het staat in een dusdanige volgorde/structuur/uitlijning dat het niet handig is om te lezen en je vervolgens dus nog een tijd bezig bent met zoeken en dergelijke...

    Dit is geen persoonlijke aanval, ik ben gewoon van mening dat dit artikel op dit moment niet helemaal mee komt met het kwaliteitsniveau van de rest van de site. Als iemand het er niet mee eens is en vindt dat ik zeur, dan hoor ik het graag...
    Nee, de Romeinen spraken geen ISO-8859-1 LATIN

  6. #6
    notice-itter SvG's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    's-Hertogenbosch
    Posts
    4,865
    over mijn Nederlands ( veranderd he WalterHeck ):

    tja, kan nou ook niet zeggen dat ik er goede punten voor haal op school

    Over mijn structuur:

    De versie in Word vond ik er iets beter uitzien, de conversie van .doc naar .html
    bracht allerlei problemen met zich mee. Toen moest ik ook nog eens alles om
    gaan zetten naar de CSS van NLdelphi en toen werd het steeds erger. Ik ben 2x
    door het bestand doorgelopen om het allemaal een beetje goed te houden, maar
    dit is, zoals je zelf al had gezien, niet helemaal gelukt

    btw: toch leuk dat je het een interessant artikel vond
    Last edited by SvG; 23-Jun-02 at 18:23.
    !

  7. #7
    Senior Member walterheck's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Belo Horizonte, Brasil
    Posts
    4,212
    ik gebruik eigenlijk ook als html editor alleen maar notepad of hoogstens ultraedit, maar nooit van die wysiwyg editors, en al helemaal niet als er ergens de woorden "copyright" en "microsoft" in voorkomen. misschien is dat wel een tip voor de volgende keer.

    ennuh, ik had het over je nederlands, maar als jij dit had bedoeld als zijnde engels verklaart dat een heleboel over de leesbaarheid :-) :-)
    Nee, de Romeinen spraken geen ISO-8859-1 LATIN

  8. #8
    notice-itter SvG's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    's-Hertogenbosch
    Posts
    4,865
    ik bedoelde Nederlands, typefoutje ( Lijkt ook zo veel op elkaar )

    het is nu verbeterd btw
    !

  9. #9
    Ik denk ook niet dat je een artikel eerst in Word moet maken, een conversie achteraf naar HTML is altijd lastig. Ik schrijf de artikelen altijd in FrontPage, dan hoef ik niet over HTML na te denken en kan ik me op de inhoud focussen. En zoals gezegd: je mag je artikel ook zonder CSS inleveren, dan is het een kleine moeite om het om te zetten.

    Juist omdat je artikel nu voor zo'n 85% uit opmaakcode bestaat is het erg lastig aan te passen. Sla voor de gein je artikel eens als HTML en als tekst op. Je ziet dan dat het tekstbestand 9 Kb is en het HTML bestand 64 Kb. Kortom, van je artikel is 55 Kb opmaakcode! Als je een ander artikel bekijkt zul je zien dat die verhouding 9 Kb tekst en zo'n 15 Kb HTML zal zijn.
    Marcel

  10. #10
    hehe, maar het is wel een goed artikel. Ik heb het gebruikt voor mijn mp3 sorteer programma !
    Nederlands is ook mijn goeiste vak. Ik kan nog beter engels :P
    Ik vind het gewoon top dat stijn dat artikel daar heeft staan. Het lijkt me nog een hele klus om het uit te zoeken zo'n mp3 header.
    WM.
    What about weapons of mass construction?

  11. #11
    notice-itter SvG's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    's-Hertogenbosch
    Posts
    4,865
    he, bedankt man!! eerste compliment van dit artikel ( Niet dat ik de negatieve niet kloppen of zo )

    Het lijkt me nog een hele klus om het uit te zoeken zo'n mp3 header.
    niet helemaal, het is eerder een kwestie van geduld. Om die pagina te begrijpen die ik had genoemd in het artikel had ik zo'n 8 keer moeten doorlezen en toen snapte ik hem nog maar half:P.

    P.S: voor de mensen die vonden dat mn artikel niet helemaal goed was, zoals structuur en nederlandse spellen, er komt een nieuwe "update" van dit artikel, als jullie nog opmerkingen hebben over de structuur, kom dan nog maar op, ik ben nu bezig, strax niet meer

    grtz

    SVG
    !

  12. #12
    Hoi, misschien een klein schopje omhoog

    leuke artikel ten eerste, maar wat ik niet snap is dit:

    op dit plaatje staat de header Je ziet dan dat origanl 2 bits nodig heeft en Emphasis maar 1 bit nodig heeft. Maar in de tabel bij dat plaatje staat ze andersom. Ik geloof dat het plaatje verkeerd is getekend.

    Ook mis ik in het artikel wat de emphasis header betekent. Maar voor de rest toppie artikel

  13. #13
    notice-itter SvG's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    's-Hertogenbosch
    Posts
    4,865
    Ik heb een kleine update naar Marcel gestuurd. Dus wie weet staat het artikel er over een tijdje er wel goed op..
    !

  14. #14

  15. #15
    Senior Member Wuf's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Utrecht
    Posts
    323
    topic hoort bij dit artikel (link van marcel werkt niet meer). maar bestaat de source code nog van het uitlezen van de tag. of klopt het hele artikel niet meer.

    ik kan helemaal geen link meer vinden, maar SVG praat wel over een unit.

    of is er iemand die mij kan helpen aan een unit voor het uilezen van de tag en het schrijven naar de tag. dan bedoel ik niet versie 1 maar versie 2.

    na uren zoeken is het mij gelukt om een .pas bestand te bemachtigen:

    http://mac.sourceforge.net/atl/
    Last edited by Wuf; 14-Aug-06 at 22:48.

Page 1 of 2 1 2 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •