Results 1 to 5 of 5

Thread: Unit wordt gekopieerd bij hergebruik in ander project

  1. #1
    Very strange member
    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Don't know...
    Posts
    264

    Unit wordt gekopieerd bij hergebruik in ander project

    Er vanuitgaande dat Delphi hetzelfde reageert de volgende vraag:

    Als ik in Visual Studio 2005 een ASP.NET applicatie maak en hierin een nieuwe klasse maak die in een nieuwe code behind pagina staat, en ik deze unit vervolgens in een nieuw project wil gebruiken door d.m.v. het toevoegen van een existing item aan de references, dan wordt mijn unit gekopieerd naar de locatie waar m'n nieuwe project staat. Natuurlijk is dit ook wel weer logisch, omdat je altijd met rechten zit en de unit op een plek kan staan waar je webapplicatie geen rechten op heeft, maar hoe kun je op deze manier goed werken met bibliotheken als er altijd een kopie van wordt gemaakt? Zo krijg je weet ik hoeveel versies van 1 bibliotheek op je systeem. Of zie ik iets over het hoofd?
    Learning is easy................if you believe in it................

  2. #2
    Door dat soort code in een aparte assembly te zetten en die te references vanuit beide projecten.
    We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

  3. #3
    Very strange member
    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Don't know...
    Posts
    264
    Ik begrijp wat je bedoelt, heb laatst cursus Visual Studio 2003 gehad en daar zag ik de dll's ook verschijnen na builden, maar ik werk nu met de Visual Studio 2005 Express en Web Developer edities en zie die hele dll's niet meer ontstaan. Dacht dat Visual Studio 2005 er kennelijk anders mee om ging, maar het is zeker 1 van de beperkingen van deze gratis Express edities? Ik heb zeker de betaalde versie nodig?
    Learning is easy................if you believe in it................

  4. #4
    DLL's ontstaan ook niet vanzelf. Dat heb je zelf in de hand door een assembly project te starten.
    Marcel

  5. #5
    Very strange member
    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Don't know...
    Posts
    264
    Moet dus wel een niet-gratis versie van Visual Studio 2005 hebben... Met de express editie kun je geen assembly project starten...

    Bedankt voor jullie hulp, was het echt even kwijt hoe Visual Studio nu met bibliotheken om gaat...
    Learning is easy................if you believe in it................

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •