Results 1 to 8 of 8

Thread: EindLich

  1. #1
    5th member of nldelphi
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,127

    EindLich

    eindlich

    Zo hehe, daar was richard weer vandaag de DeX terug gelezen van 530 naar 0 !!!
    Ik heb nu ook wel even iets van... nou even geen threats meer

    Ik heb dus in een paar dagen ruim 1000 message's op het NLDelphi forum zitten
    lezen, en ik kan je wel vertellen .....

    Laat het nooit zo ver komen dat je er zoveel moet lezen.

    En mijn algemene conclusie na AL die threats is :
    Mensen gebruik eens wat vaker de Zoek Functie op de NLDelphi site.

    Zo, dus bij deze heeft Richard ook weer wat geleerd: zorg dat je up to date blijft
    met DeX anders zit je vervolgens een gehele dag / middag de zut door te lezen.

    Groetjes vanuit een 'nat' Alkmaar

    Richard
    RLD

  2. #2
    Ik weet niet of je wel eens op GoT komt, maar daar heb je ook dat veel mensen (in verhouding dan) toch steeds dezelfde vragen stellen. Ik denk dat er lastig is om mensen dit duidelijk te maken. Ook denk ik dat het vaak zo is dat de persoon in kwestie wel de search heeft gebruikt, maar gewoon met de verkeerde termen heeft gezocht.

    Persoonlijk vind ik het prettig wanneer iemand een vraag stelt hij aangeeft dat hij heeft gezocht (en waar!!!). Dan ben ik hem (of haar ) sneller bereid te helpen.

    Nu heb ik nog een vraag aan Richard: "Waarom heb je al die threads gelezen "

  3. #3
    5th member of nldelphi
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,127
    Delphino,

    Waarom ik al die threats heb gelezen ???

    LOL Omdat ik altijd Alles lees
    Ik ben vanaf practisch gezien vanaf de eerste dag de deze NLDelphi site online
    kwam al member, toen... was de post rate denk ik zo'n 3 berichten per dag
    Dus het was allemaal nog heel makkelijk te volgen, naarmate het drukker wordt
    zoals nu op het forum heb je er inderdaad een flink pak lees werk aan, het is
    natuurlijk niet zo dat ik elke threat tot op de letter nalees, maar toch zeker wel alle
    grote lijnen van 'ALLE' threats.

    Dit om min of meer op de hoogte te blijven van wat er allemaal speelt en gaande is
    en tevens leer ik er ook nog van.

    Nu weet ik ook dat ik 'gelukkig' niet de enigste NLDelphi adict ben die alles leest dus
    wat dat aan gaat maakt het al weer een hoop goed.

    Wat GOT betreft, daar kom ik gelukkig (naar horen) nooit, ik hoor wel dat het daar
    een lekker zooitje kan zijn / is.
    Maar wij NLDelphi members houden elkaar wel scherp zodat het hier niet dezelfde
    kant opgaat en anders is er altijd nog een WebMeester die ons op de vingers kan
    tikken (auw auw).

    Wat jij ook al aangaf, soms is het inderdaad moeilijk om de search te 'vinden' een
    hoop members weten het bestaan van deze functie niet eens. Dat maakt voor de
    rest natuurlijk niet uit, nadat ze er eventueel op gewezen worden heb ik bij sommige
    toch echt de indruk dat ze deze dan ook serieus gebruiken.

    En ja... soms is het inderdaad moeilijk om wat te vinden m.b.v de search, je moet
    maar even de juiste keywords weten he

    Mvg, Richard
    RLD

  4. #4
    Hier hou ik van duidelijker en helder geformuleerde antwoorden

  5. #5
    Senior Member walterheck's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Belo Horizonte, Brasil
    Posts
    4,212
    er zijn hier inderdaad een paar zieke geesten die alles lezen (ik ontken alles )

    verder Richard, gefeliciteerd jongen, dat je er eindelijk weer bij bent. ik heb zelf vanaf de dag dat ik lid ben ook alles gelezen op een maandje ofzo na, toen ik op het hoogtepunt van mijn overspannen was (dat was niet heel relaxed ). verder heb ik een maandje geleden ook eens een dag of twee alles laten zitten, maar het is pittig om dat weer op te halen

    Verder, got is niet te vergelijken met wat hier gebeurt
    En meer mensen moeten die search gebruiken...
    Nee, de Romeinen spraken geen ISO-8859-1 LATIN

  6. #6
    Old Navigator Matthijs's Avatar
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Ede, NL. Delphi: Delphi 7/2005 :). Matthijs schrijf je Matthijs
    Posts
    2,199
    GoT is ... Ja wat moet ik hier nu zeggen.
    Laat ik eens politiek blijven. Er is daar een groepje dat denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft. Ook daar heb je mod-jes, maar zoals gezegd is het soms een kliek.
    Verder kan het soms best leuk zijn hoor.

    Maar goed, dit forum is veel leuker (ook het forum van de Pascal GG is goed )
    En ik ben ook een van degene die (bijna) alles leest en ook vaak nog reageert.

    Verder zegt Richard wel dat hij wel dat hij member nr 5 is, maar dat ben ik, hij is nummer 6
    What's in a sig?

    Would my posting be less valuable if it didnot have a sig? (Vrij naar William S.)

    Let op de kleine lettertjes. For all postings: e&oe!
    This program performed an illegal function, the police are on their way

  7. #7
    5th member of nldelphi
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,127
    Originally posted by Matthijs
    Verder zegt Richard wel dat hij wel dat hij member nr 5 is, maar dat ben ik, hij is nummer 6
    [ Verry Big LOL ]

    Er treedt hier een klein denkfoutje cq misverstandje tussen ons beide op
    Matthijs basseerde dit op de UserID en ik op de Lijst van Date Joined.

    Inderdaad heeft Matthijs UserID 5 en ik 6 maar als je in de lijst kijkt dan zie je dat
    de User met ID 2 ontbreekt.

    Dus chronologisch gezien is Matthijs nr 4 en ik nr 5. (Wehehe titel klopt dus toch)

    Voor de rest maakt het natuurlijk geen bal uit, maar om alle misverstanden uit de
    wereld te helpen... bij deze

    [ /Verry Big LOL ]

    Richard

    [spel fout modus]
    dankzij Matthijs : chronologisch ipv chronolochisch
    [/spel fout modus]
    Last edited by Richard; 21-Jul-02 at 21:26.
    RLD

  8. #8
    beginneling
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Ternaard!, Frysl?ón!
    Posts
    183
    ben de laatste tijd wel us op de got aan het lezen
    (gelukkig geen lid)
    ze hebben meer dan 50000 leden, hou die allemaal maar eens in het oog.
    en dan topic van meer dan 29 pagina's groot (dan heb je nog wel ff lezen richard )
    dit is dan beter, op dit forum kan ik nog alles ongeveer bijhouden
    Ja, wat doe ik hier eigenlijk, kan niet met Delphi programeren, ook al probeer ik het wel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •