Results 1 to 4 of 4

Thread: mrExperts

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    May 2002
    Location
    Belgium
    Posts
    593

    mrExperts

    Hello to All

    Heb deze site ondekt terwijl ik aan het surfen was

    Het is een site met gratis Delphi Ide Experts(met sourses)

    neem eens een kijkje

    http://www.miharemec.com/mrExperts/

    Met Dank

    Beleefde Groeten

    Patrick

  2. #2
    TCrapCodeProducer JackBigMac's Avatar
    Join Date
    May 2002
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1,293
    Ik kan het niet compileren in Delphi 6, omdat in een unit DesignEditors is opgenomen in de uses-clause.
    Heb jij het werken in D6?
    It is in change that we find purpose.

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    May 2002
    Location
    Belgium
    Posts
    593
    Hi JackBigMac

    Sorry maar ik heb enkel maar Delphi 5 en daar werkt het correct in.

    Maar je kan toch the sources downloden zowel voor Delphi 5 off Delphi 6 .

    Kijk eens goed op de site als je niet meer informatie kan vinden.

    Met Dank

    Beleefde Groeten

    Patrick

  4. #4
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Denk ik eindelijk iets te vinden, was onze vriend Patrick me al ruim een jaar voor... we missen je nog steeds jongen!


    Om deze thread toch maar even naar boven te halen, er zijn ongetwijfeld een hoop mensen die 'm nog niet kennen. Ik vond mrExperts toen ik op zoek was naar een manier om packages per project beter in te kunnen stellen. Zoals iedereen weet wordt de Delphi IDE ontzettend traag naarmate je meer installeerd, en zelden heb je alles nodig. Bij Component -> Install Packages kan je packages afvinken en als Default instellen, maar Delphi slaat dit per project op als "Excluded Packages" (in ieder geval in D6, geen idee of Borland hier ondertussen eindelijk iets aan gedaan heeft). Als je meer gaat installeren moet je dus al je projecten langs om ze uit te zetten om te voorkomen dat je bij 't openen van een project een enorme laadtijd krijgt... wat een gedoe allemaal...

    mrExperts heeft een "Include Packages" expert. Als je zorgt dat je Default altijd zo kaal mogelijk blijft dan zal mrExperts voor een nieuw project (of het openen van een bestaand project) vragen of je deze Default wilt gebruiken als basis. Nu kan je zoals je normaal ook zou doen bij Install Packages de packages selecteren die je nodig gaat hebben. mrExperts slaat echter de include-lijst op, dus als je meer installeerd zullen deze niet automatisch worden toegevoegd! Dit scheelt enorm in laadtijd, en ook je component palette wordt er een stuk rustiger van...



    Na een half uurtje ermee werken ben ik er al zodanig tevreden over dat ik hier nog even een vermelding wou zetten...
    Qui custodiet ipsos custodes

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •