Results 1 to 3 of 3

Thread: TaskIx - Volgorde van programma's op de taakbalk veranderen

  1. #1

    TaskIx - Volgorde van programma's op de taakbalk veranderen

    Sommige programmeurs -waaronder ik- hebben de neiging om hun hele taakbalk vol te plempen door alle programma's die ze ooit gebruiken tegelijk te openen, en dan bij voorkeur nog meerdere instanties van elk.

    Vaak is het dan fijn om ze in een bepaalde volgorde te hebben staan. Helaas kun je die niet zelf bepalen. Maar yay! Wat ik al heel lang zie als een beperking van de taakbalk, is nu op te lossen met een simpel tooltje: TaskIx.

    Ik en een collega gebruiken het inmiddels al flink wat weken op diverse PC's en het geeft geen enkel probleem.

    Het bestaat uit een execuatble en een dll. Het starten van de executable stelt je in staat het programma te starten of te stoppen. Als je aanvinkt dat het gelijk met Windows gestart moet worden heb je er geen omkijken meer naar.

    Het enige dat er verandert, is dat de buttons op je taakbalk nu ineens te slepen zijn. Voor sommigen een zinloze feature, voor mij is mijn taakbalk nu eindelijk écht compleet.
    1+1=b

  2. #2
    5th member of nldelphi
    Join Date
    Mar 2001
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,127
    Hier nog een gelijknamige tool, echter deze geeft je ook de mogelijkheid om de volgorde in je tray aan te passen.
    http://www.freewebs.com/nerdcave/

    Deze gebruik ik zelf al tijden, en zoals GT al meldt... nu is hij pas 'echt' compleet
    RLD

  3. #3
    Silly member NGLN's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Werkendam
    Posts
    5,133
    De volgorde in de tray kan ik me nu niet echt druk om maken, maar verder is dit zeer bevredigend.

    Thanks! Helemaal super!
    (Sender as TNLDUser).Signature := 'Groeten van Albert';

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •