Page 12 of 12 FirstFirst ... 2 10 11 12
Results 166 to 173 of 173

Thread: DeX 3: testers gezocht

  1. #166
    TDigitalTrain user Hans Brenkman's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    Weert
    Posts
    1,861
    Is het ook mogelijk om (zoals in Dex 2) Dex te gebruiken als je achter een proxy zit zoals bij mij op het werk ? M.a.w. kan ik ergens de proxy gegevens invoeren ? Ik krijg nu een Socket Error # 10060 Connection timed Out.
    Testen kan niet de afwezigheid van fouten aantonen, slechts de aanwezigheid van gevonden fouten.

    Het is verdacht als een nieuw ontwikkeld programma direct lijkt te werken: waarschijnlijk neutraliseren twee ontwerpfouten elkaar.

  2. #167
    SillyMember
    Join Date
    May 2003
    Location
    Gent
    Posts
    7,725
    Volgens Marcel had Dex 2 ook geen proxy ondersteuning.

    Terzijde: weet je toevallig hoe je een proxy kan simuleren (Dex.NET 0.9 heeft wel proxy ondersteuning, maar ik heb dat nooit kunnen testen).
    All methodologies are based on fear. -- Kent Beck.

  3. #168
    TDigitalTrain user Hans Brenkman's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    Weert
    Posts
    1,861
    @Dirk, je hebt gelijk Dex2 van Marcel niet maar Dex2 van PsychoMark wel. Ik weet alleen niet hoe ik de "2" hier omhoog krijg om het verschil tussen de versie van Marcel en die van PsychoMark aan te geven.

    Om antwoord te geven op je vraag: nee dat weet ik niet.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	dex2-proxy.jpg 
Views:	503 
Size:	41.1 KB 
ID:	4335  
    Last edited by Hans Brenkman; 09-Dec-08 at 14:13. Reason: Antwoord op vraag gegeven
    Testen kan niet de afwezigheid van fouten aantonen, slechts de aanwezigheid van gevonden fouten.

    Het is verdacht als een nieuw ontwikkeld programma direct lijkt te werken: waarschijnlijk neutraliseren twee ontwerpfouten elkaar.

  4. #169
    Quote Originally Posted by Hans Brenkman View Post
    Ik weet alleen niet hoe ik de "2" hier omhoog krijg om het verschil tussen de versie van Marcel en die van PsychoMark aan te geven.
    Door de juiste knop op je toetsenbord in te drukken, ?? en 2
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  5. #170
    SillyMember
    Join Date
    May 2003
    Location
    Gent
    Posts
    7,725
    @Henkie: wij gebruiken een belgs (azerty) toetsenbord, met ?? en ?? beschikbaar. In mijn herinnering zijn die er niet op een qwerty toetsenbord .
    All methodologies are based on fear. -- Kent Beck.

  6. #171
    Daarom ook de smiley, net zoals toen
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  7. #172
    TDigitalTrain user Hans Brenkman's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    Weert
    Posts
    1,861
    Quote Originally Posted by Henkie View Post
    Door de juiste knop op je toetsenbord in te drukken, ?? en 2
    En die knop heb ik niet en dat maakt het wat lastiger zo'n ?? te typen (maar kopiëren lukt dus wel ).

    Hoe dan ook, een Dex3 die achter een proxy kan werken zou erg fijn zijn.
    Testen kan niet de afwezigheid van fouten aantonen, slechts de aanwezigheid van gevonden fouten.

    Het is verdacht als een nieuw ontwikkeld programma direct lijkt te werken: waarschijnlijk neutraliseren twee ontwerpfouten elkaar.

  8. #173
    Nooit te laat om iets over DeX te zeggen toch? Ik heb hetzelfde probleem als Marcel in Post #21

    Verder vind ik het echt super werken hoor
    Durf alleen niet de Source te downloaden

Page 12 of 12 FirstFirst ... 2 10 11 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •