Page 2 of 12 FirstFirst 1 2 3 4 ... LastLast
Results 16 to 30 of 173

Thread: DeX 3: testers gezocht

  1. #16
    Senior Member Wok's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,085
    Quote Originally Posted by Henkie View Post
    Het programma pas starten als je een internetverbinding hebt is momenteel de enige oplossing.
    Ik heb een kabelverbinding, dus mijn internet staat altijd aan.
    Moet ik niet ergens nog wat toevoegen of aanmelden ofzo ?
    10.4.2, Delphi2010, of Lazarus 2.2.0

  2. #17
    Kun je dat herformuleren zodat een leek als ik dat ook verstaat?
    Marcov had in zijn lijst een thread/post staan die verwijderd was. Als je hem dan opent krijg je volgens mij niets te zien op 't forum of een fout? (dat kan ik niet testen aangezien ik mod ben).

    Dus zegt Marcov als ie verwijderd is van het forum, dan moet ie ook uit mijn dex.. Echter dan zou je of alle items langs moeten lopen op 't forum om te kijken of ze nog bestaan (dat wil je niet dat zijn overbodige servercalls). Dus dan zou de Server die nu de nieuwe posts ook de verwijderde posts moeten laten aanbieden sinds de vorige call naar de server. Zodat jij de lijst kan bijwerken en het item dat al in de tree staat verwijderen.

  3. #18
    Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met je eigen DeX Henkie!!

    Ik ga natuurlijk testen....

    Als eerste: mijn popup is een beetje ziek. Ik gebruik Vista op een resolutie van 1920 x 1200.
    Attached Images Attached Images  
    Last edited by Marcel; 17-Mar-08 at 00:06. Reason: bijlage vergeten
    Marcel

  4. #19
    Ziek in welke zin? Ik heb Vista met een resolutie van 1440 X 900
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  5. #20
    Zie de bijlage die er nu wel bij staat
    Marcel

  6. #21
    Het sorteren doet niet helemaal wat ik verwacht. Ik heb gesorteerd op 'Wanneer' en krijg dit resultaat:
    Attached Images Attached Images  
    Marcel

  7. #22
    De zoekbox (ERG leuke optie trouwens!) doet wat raar. De backspace en delete toets lijken daar niet altijd te werken. Volgens mij gaat het mis als ik:

    * iets tik in de zoek
    * de lijst met berichten focus geef
    * de zoek weer focus geef
    * backspace of del probeer
    Marcel

  8. #23
    ivm met zoekbox: heb jij de allerlaatste versie? Want dat was een probleem in de vorige versie
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  9. #24
    Het afsluiten lijkt vast te lopen. Als ik het programma wil afsluiten krijg ik steevast de melding dat de XML client niet meer werkt. Dat klopt, ik wil 'm ook afsluiten
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	2008-03-16_231722.png 
Views:	395 
Size:	89.1 KB 
ID:	3970  
    Marcel

  10. #25
    Quote Originally Posted by Henkie View Post
    ivm met zoekbox: heb jij de allerlaatste versie? Want dat was een probleem in de vorige versie
    Nu wel. Jee, die was al opgelost voordat ie was gemeldt, snelle Henkie!
    Marcel

  11. #26
    Quote Originally Posted by Marcel View Post
    Het sorteren doet niet helemaal wat ik verwacht. Ik heb gesorteerd op 'Wanneer' en krijg dit resultaat:
    Dat is dezelfde code als uit Dex2.x met de enige aanpassing om AnsiCompareText te gebruiken voor Wie, Thread en Forum.
    Zie post #6
    Quote Originally Posted by Marcel View Post
    Nu wel. Jee, die was al opgelost voordat ie was gemeldt, snelle Henkie!
    Had daar zelf veel last van
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  12. #27
    Quote Originally Posted by Marcel View Post
    Het sorteren doet niet helemaal wat ik verwacht. Ik heb gesorteerd op 'Wanneer' en krijg dit resultaat:
    Het sorteren gaat wel goed als ik op de kolom klik, maar gaat door de war als ik een thread verwijder. Misschien moet je daarna opnieuw sorteren?
    Marcel

  13. #28
    Quote Originally Posted by Marcel View Post
    Als eerste: mijn popup is een beetje ziek. Ik gebruik Vista op een resolutie van 1920 x 1200.
    Vreemd, ik Vista met resolutie van 1440 X 900.
    96 DPI hier, misschien heeft het daarmee te maken?
    Attached Images Attached Images  
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  14. #29
    Nee, ik heb ook gewoon 96 DPI en ook een resulutie verhouding van 1:1.6. Bijzonder....
    Marcel

  15. #30
    Quote Originally Posted by Marcel View Post
    Het sorteren gaat wel goed als ik op de kolom klik, maar gaat door de war als ik een thread verwijder. Misschien moet je daarna opnieuw sorteren?
    Hmm, toch ook niet. Dan sorteert ie wel goed op datum, maar niet op tijd .
    Marcel

Page 2 of 12 FirstFirst 1 2 3 4 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •