Page 5 of 12 FirstFirst ... 3 4 5 6 7 ... LastLast
Results 61 to 75 of 173

Thread: DeX 3: testers gezocht

  1. #61
    mov rax,marcov; push rax marcov's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Ehv, Nl
    Posts
    10,357
    Om on topic te blijven: als ik Dex opstart dan noemt ie een aantal nieuwe berichten. Dat lijkt mij altijd een beetje hoog, kan het zijn dat oude ongelezen berichten daar ook in meetellen?

    Hoe bepaalt Dex wat nieuwe is en wat niet?

  2. #62
    Zijn het aantal berichten gepost sinds je laatste bezoek aan de site. De server geeft dat door en ik (DeX) toon(t) dat. Niks magisch aan
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  3. #63
    mov rax,marcov; push rax marcov's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Ehv, Nl
    Posts
    10,357
    Ik zal de volgende keer dan eens beter opletten.

  4. #64
    Quote Originally Posted by marcov View Post
    Over vista gesproken, heeft iemand iets op gevangen over NL vista sp1? Ik kan niks vinden dan "later in 2008", maar dat kan alles betekenen van volgende week tot 31 December 2008.
    Maart wordt de En versie uitgebracht, dus doe er 2 maand bij en je zal er niet ver af zitten. Ik schat halverwege de maand mei
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  5. #65

    v3.0.0.2

    Nieuwste versie staat online.

    Welke problemen zijn tot nu toe opgelost:
    Quote Originally Posted by Henkie View Post
    Probleem met de popup is opgelost, nu het sorteren onder handen nemen
    De popup die niet goed weergegeven werd onder Aero en Luna, nu wel.
    Quote Originally Posted by Wok View Post
    En misschien nog een extra optie:

    Close het programma niet laten sluiten,( het kruisje rechtsbovenaan) maar alleen als icon rechts onder actief laten, en in de popup een 'echte afsluiten' zetten (A la msn )
    Altijd leuke optie, heb dan maar meteen het Instellingenscherm een beetje aangepast zodat het overzichtelijker word


    De problemen met het sorteren worden nog steeds onderzocht want ik krijg het met geen mogelijkheid verkeerd gesorteerd (tenzij iemand een step by step voorhanden heeft)
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  6. #66
    Silly member NGLN's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Werkendam
    Posts
    5,133
    (tenzij iemand een step by step voorhanden heeft)
    - Haal berichten op vanaf 22-03 00:00
    - Sluit Dex
    - Open Dex
    - Klik op kolomtitel "Wanneer"
    - Klik nogmaals op die kolom

    Bij één van de laatste twee acties zijn de items in de Wanneer-kolom niet goed gesorteerd: 23e - 24 - 23 - 24 - 22 - 23 - 22e.
    (Sender as TNLDUser).Signature := 'Groeten van Albert';

  7. #67
    Sorry, maar hier niet. Ik zal deze week het sorteren doen in de VST ipv de objectlist, mss helpt dat want in de favorieten sorteer ik direct in de VST en niet in de achterliggende objectlist.
    Wat het nog meer raar maakt, het is dezelfde code als in DeX2.1 en daar gaat het wel goed
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  8. #68
    Een optie voor als je op het kruisje klikt dat hij dan niet sluit maar naar de system tray gaat zou wel handig zijn.

    En als ik op een item klik dat hij dan automatisch verwijderd uit de lijst.
    Niets is zo gemakkelijk als het lijkt.

  9. #69
    Senior Member Wok's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,085
    Quote Originally Posted by Greta View Post
    Een optie voor als je op het kruisje klikt dat hij dan niet sluit maar naar de system tray gaat zou wel handig zijn.
    Die zit al in de laatste versie, paar bladzijden terug had ik dezelfde suggestie ;-)


    Ik heb een fenomeen, bij opstarten krijg ik dit :
    Attached Images Attached Images  
    10.4.2, Delphi2010, of Lazarus 2.2.0

  10. #70
    Dat ziet eruit als een normale titelbalk met het kruisje van een kleine titelbalk
    Je zal iets meer info moeten geven want daar ben ik niets mee. Gebeurt het altijd of enkel na bepaalde acties, heb je de instelling om te "verbergen bij opstarten" aan staan, ........?

    Toch bedankt om te testen en om het te melden Wok
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  11. #71
    Quote Originally Posted by Greta View Post
    Een optie voor als je op het kruisje klikt dat hij dan niet sluit maar naar de system tray gaat zou wel handig zijn.
    Zoals Wok reeds zei, die zit erin.
    Instellingen --> Algemeen --> Verbergen naar Tray Notification Area (System Tray) bij --> Klikken op de [X] knop om te sluiten
    En als ik op een item klik dat hij dan automatisch verwijderd uit de lijst.
    Zie Instellingen --> Berichten --> Berichten verwijderen na lezen.
    Als je wil kan je het bericht ook verwijderen als je het opent vanuit de popup, Instellingen --> Popup --> Verwijder bericht bij openen
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  12. #72
    Sorry, ik had hem van het weekend gedownload en nog niet gezien dat er inmiddels al een update was met mijn wensen
    Niets is zo gemakkelijk als het lijkt.

  13. #73
    Senior Member Wok's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Alkmaar
    Posts
    2,085
    Quote Originally Posted by Henkie View Post
    Dat ziet eruit als een normale titelbalk met het kruisje van een kleine titelbalk
    Je zal iets meer info moeten geven want daar ben ik niets mee. Gebeurt het altijd of enkel na bepaalde acties, heb je de instelling om te "verbergen bij opstarten" aan staan, ........?

    Toch bedankt om te testen en om het te melden Wok
    Testen is toch de oorspronkelijke titelbalk, dat is toch wat de bedoeling is

    De optie "Verbergen bij opstarten" aan of uit maakt niets uit, het verschijnsel blijft.

    Bij opstarten van het programma:
    Verschijnt het trayicon
    en even later verschijnt het titelbalkje.

    Schuiven o.i.d. gaat niet
    en bij dubbel klikken verdwijnt deze.
    Echter soms komt het DeX programma op de voorgrond, soms niet en gebeurt er niets verder niets.


    Beter zo?

    Gr. Peter
    Last edited by Wok; 25-Mar-08 at 21:58. Reason: herformuleren
    10.4.2, Delphi2010, of Lazarus 2.2.0

  14. #74
    Quote Originally Posted by Wok View Post
    Testen is toch de oorspronkelijke titelbalk, dat is toch wat de bedoeling is
    Kun je dat eens herformuleren?
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  15. #75
    Quote Originally Posted by Wok View Post
    Bij opstarten van het programma:
    Verschijnt het trayicon
    en even later verschijnt het titelbalkje.

    Schuiven o.i.d. gaat niet
    en bij dubbel klikken verdwijnt deze.
    Echter soms komt het DeX programma op de voorgrond, soms niet en gebeurt er niets verder niets.
    Zelfde probleem hier onder Windows XP
    Niets is zo gemakkelijk als het lijkt.

Page 5 of 12 FirstFirst ... 3 4 5 6 7 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •