Results 1 to 9 of 9

Thread: Kolom van 2 cm, rest weggeknipt

  1. #1

    Laat weinig zien

    Als ik DEX2 1.5 opstart zie ik maar ongeveer anderhalve centimeter (breedte) van de boom waar alle berichten in zouden staan, en als ik die boom uitklap kapt hij het halverwegen bij het 2e icoontje af.

    Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

    gr.
    Jeroen

  2. #2
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    De enige andere keer dat ik dit probleem was was na een Access Violation bij de Synchronize optie als je geen bestandsnaam invult...

    De exacte oorzaak? Geen idee. De oplossing: verwijder dex2.hsf, dit bestand bevat de informatie voor de breedte en positie van de kolommen in de tree...
    Qui custodiet ipsos custodes

  3. #3
    Bedankt,

    Dat was inderdaad het probleem

  4. #4
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Gelijk maar even een vraag er achteraan dan: kreeg je toevallig inderdaad een AV bij Synchronize? Of deed je iets anders wat een fout veroorzaakte?


    ...hoe meer ik weet, hoe eerder dit probleem de wereld uit kan worden geholpen, hoop ik...
    Qui custodiet ipsos custodes

  5. #5
    ik heb bij synchronize een bestandsnaam ingevult, welke niet bestaat. omdat hij aangemaakt wordt. (dacht ik)

    maar ik heb geen AV melding gekregen bij het synchronizeren. of het was misschien gisteren de eerste keer dat ik hem opstarten maar dat weet ik niet meer (helaas)

    groeten
    Jeroen

  6. #6
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    De fout zal dan inderdaad bij de synchronize zitten, in ieder geval bedankt voor de melding
    Qui custodiet ipsos custodes

  7. #7
    Ok, ja, ik kreeg die AV. Maar is het niet handig om ervoor te zorgen dat die AV niet optreedt, als je weet dat daarna de client niet meer goed werkt ?

    hsf-file verwijdert en hij werkt weer...
    M.

    Kennis delen is kennis vergaren.

  8. #8
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    Uiteraard, maar wegens een ernstig tijdgebrek kan ik de Synchronize optie nog even niet bugvrij maken, dus zal 't maar tijdelijk zo moeten
    Qui custodiet ipsos custodes

  9. #9
    Senior Member PsychoMark's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    10,269
    *bump*

    Heb nu al minstens 5x naar deze thread gelinkt, dus zal 'm even naar boven halen
    Qui custodiet ipsos custodes

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •