Results 1 to 6 of 6

Thread: aanpassingen aan server voor dex (dex2 en dex3)?

  1. #1

    aanpassingen aan server voor dex (dex2 en dex3)?

    Welke aanpassingen zijn er op de server nodig om dex werkend te krijgen op een andere server als NLDelphi. (de broncode van dex heb ik zo goed als aangepast voor mijn eigen website)
    Check out ackspace.nl for a dutch hackerspace

  2. #2
    Ik heb op de NLDelphi server een Delphi serverapplicatie draaien die aan de hand van de request van de client een query op de MySQL database uitvoert, deze gegevens naar XML omzet en deze verstuurt. Zoiets zul je dus ook voor jouw server /database moeten maken.
    Marcel

  3. #3
    kijk. dan is dat gedeelte duidelijk. ik ga dat dan alleen doen in puur php, omdat mijn website op een linux bak draait

    [edit]Indien mensen interesse hierin hebben, kan ik hier (als het klaar is) wel een zip neerzetten met daarin de php-files zodat ze die kunnen aanpassen indien noodzakelijk[/edit]
    Last edited by eagle00789; 05-Apr-08 at 01:59. Reason: [edit][/edit] toegevoegd
    Check out ackspace.nl for a dutch hackerspace

  4. #4
    mov rax,marcov; push rax marcov's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Ehv, Nl
    Posts
    10,357
    Compileren met FPC is dan misschien makkelijker? Of zitten er "enterprise" functionaliteiten van Delphi in?

  5. #5
    zover ik heb kunnen zien, worden er wel componenten gebruikt die niet fpc compatible zijn. (zoals de jvcl/jcl)
    Check out ackspace.nl for a dutch hackerspace

  6. #6
    Dat is aan de client kant, aan de serverkant zit geen JVCL uiteraard. Maar wel wat dbExpress en / of TMySQL verwacht ik zo uit mijn blote hoofd.
    Marcel

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •