Results 1 to 12 of 12

Thread: DeX kan niet tegen slaap (versie 3.0.0.3)

  1. #1

    DeX kan niet tegen slaap (versie 3.0.0.3)

    Versie 3.0.0.3

    (ik ben maar zo vrij om een nieuwe thread per melding te beginnen, anders wordt het zo'n opeenhoping van meldingen)

    Als je je computer in slaap brengt dan krijg je DeX niet wakker als de computer weer tot leven komt. Je moet dan DeX opnieuw opstarten om weer berichten binnen te krijgen.
    Last edited by sevensteps; 14-Apr-08 at 13:56.
    Groeten,

    Bart Roozendaal, Sevensteps

  2. #2
    mov rax,marcov; push rax marcov's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Ehv, Nl
    Posts
    10,357
    Helemaal mee eens, maar zet er ff ook een versie nr bij. Maakt het makkelijker met terugzoeken. 3.0.0.3 is dacht ik de versie die ik geprobeerd heb.

  3. #3
    Quote Originally Posted by sevensteps View Post
    Als je je computer in slaap brengt dan krijg je DeX niet wakker als de computer weer tot leven komt. Je moet dan DeX opnieuw opstarten om weer berichten binnen te krijgen.
    Ja?
    Ik zet mijn laptop dagelijks in slaapstand met alle programma's open (dus inclusief DeX3).
    Ik start de laptop terug op en ik krijg direct een melding dat er x nieuwe berichten zijn en als er een bericht gepost wordt zie ik dat ook.
    Dus helemaal niet DeX heropstarten want hij doet het goed.
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  4. #4
    Tja, bij mij toch echt niet...

    Ik gebruik Vista Business SP1 Engels, Wireless netwerk thuis of 1Gb netwerk op kantoor. Als je nog meer wilt weten dan hoor ik het graag.
    Groeten,

    Bart Roozendaal, Sevensteps

  5. #5
    mov rax,marcov; push rax marcov's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Ehv, Nl
    Posts
    10,357
    De foutmeldingen bij mij waren op XP 32-bit. Dus het is geen vista specifieke issue.

  6. #6
    Jij hebt het over iets anders marcov, met name dit gekend probleem
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  7. #7
    Het is overigens helemaal geen groot probleem of zo.

    Wat ik wel graag zou willen is een Refresh knop, waarmee ik kan forceren dat de berichten opgehaald worden. Liefst een die het ook doet nadat de machine in slaap is geweest :-)

    Quote Originally Posted by sevensteps View Post
    Tja, bij mij toch echt niet...

    Ik gebruik Vista Business SP1 Engels, Wireless netwerk thuis of 1Gb netwerk op kantoor. Als je nog meer wilt weten dan hoor ik het graag.
    Groeten,

    Bart Roozendaal, Sevensteps

  8. #8
    Ik constateer dat het wel werkt, maar soms duurt het wat langer dan normaal (ik heb een interval van 10 minuten staan en ik kreeg zojuist 15 nieuwe berichten gemeld. Maar dat was pas na een half uur)...

    Wat mij betreft is het een non-issue. En vanwege de open source kan ik die 'ververs'-functie zelf maken :-) Erg fijn.
    Groeten,

    Bart Roozendaal, Sevensteps

  9. #9
    ^ Dat was post 250000.

  10. #10
    Zie je wel dat het werkt Mijn interval staat op 1 minuut en na het uit slaap brenegen van de pc heb ik binnen de minuut weet van de nieuwe posts
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  11. #11
    Quote Originally Posted by sevensteps View Post
    Wat mij betreft is het een non-issue. En vanwege de open source kan ik die 'ververs'-functie zelf maken :-) Erg fijn.
    Even overleggen met Henkie of ie in de standaard komt dan. En anders hebben we de eerste branche .
    Marcel

  12. #12
    Sure thing. Allereerst moet ik er nog tijd voor vinden en dat zal er de komende week zeker niet in zitten. Ook moet ik nog even bedenken hoe ik het ga doen met het installeren van JVCL en die tree control. Ik wil dat eigenlijk niet op mijn eigen ontwikkelsysteem hebben, maar ik wil er wel graag wat mee doen en van leren en naar kijken. Kortom, en tweede installatie ergens, maar waar. Hardware is niet duur, maar om hier nu speciaal iets voor aan te schaffen is ook weer zo wat. Misschien maak ik wel een virtual pc omgeving er voor... dat is wel dat (handig om zo met jezelf te brainstormen :-))
    Groeten,

    Bart Roozendaal, Sevensteps

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •