Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast
Results 16 to 30 of 34

Thread: DeX3 Opensource

  1. #16
    Silly member NGLN's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Werkendam
    Posts
    5,133
    Ach ja, juist.
    (Sender as TNLDUser).Signature := 'Groeten van Albert';

  2. #17
    nou, ik heb even een tijdje aan het prutsen geweest, maar de foutmeldingen vliegen me om de oren. Ik krijg geen package voor elkaar met daarin het de benodigde componenten. De laatste melding is dat het package van die VST-controls niet geïnstalleerd willen worden om dat het met een andere versie van Delphi/CBuilder is gemaakt. Terwijl ik zelf dat package gecompileerd heb. Ik geef het ff op. Morgen maar fris nog eens proberen.

    Ik gebruik trouwens Delphi 2006
    Groeten,

    Bart Roozendaal, Sevensteps

  3. #18
    Waar heb je een package van gemaakt? VST heeft een installer, runnen en enkele keren op Next klikken en je bent er.
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  4. #19
    Helaas, die gaf aan dat Delphi niet gevonden kon worden... Tja. Ik heb die VST dus zelf gemaakt.
    Groeten,

    Bart Roozendaal, Sevensteps

  5. #20
    Ik heb de bestanden gedownload en van de DexTree.pas een component proberen te maken. Echter ik krijg deze foutmelding
    '[Error] DeXTree.pas(25): Declaration of 'DoBeforeCellPaint' differs from previous declaration' op onderstaande regel.

    Code:
     procedure DoBeforeCellPaint(Canvas: TCanvas; Node: PVirtualNode; 
       Column: TColumnIndex; CellRect: TRect); override;

  6. #21
    Dan gebruik je een andere versie
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  7. #22
    Weet je nog welke versie jij hebt gebruikt Henkie?
    Marcel

  8. #23
    4.7.4
    DeX 3 Delphi := The ease of VB with the power of C; Zoekt en gij zult vinden

  9. #24
    mov rax,marcov; push rax marcov's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Ehv, Nl
    Posts
    10,357
    Ik heb twee verschillende VSTs, een voor oudere Delphi's, en een voor D2009+, ik heb het zo opgelost.

    delphi Code:
    1. procedure actieVSTBeforeCellPaint(Sender: TBaseVirtualTree;TargetCanvas: TCanvas; Node: PVirtualNode; Column: TColumnIndex;
    2.   {$ifdef newvst} CellPaintMode: TVTCellPaintMode; {$endif} CellRect: TRect
    3.   {$ifdef newvst} ; var ContentRect: TRect{$endif}
    4.   );

  10. #25
    Heeft iemand Dex al werkend op Windows 7 (32bits)? Ik krijg namelijk de volgende foutmelding bij het afsluiten van he programma. Exception ERegistyException in module DeX.exe at 00028D2F. Failed to set data for ‘DeX’.

    Volgens de melding wil hij iets weg schrijven in de registry. Maar kan zo niet vinden wat.
    Niets is zo gemakkelijk als het lijkt.

  11. #26
    Nee, helaas. Het sorteerprobleem kon niet worden opgelost dus ik ben nog altijd bij mijn good old DeX 1.0 (of was het 0.1?) blijven hangen. Die het wel gewoon op Windows 7 doet overigens.
    Marcel

  12. #27
    Hebt het gevonden. Bij het afsluiten van DeX werd er geprobeerd om HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Run
    "DeX"="C:\\Program Files\\Dex\\DeX.exe" weg te schrijven. En daar had het programma geen rechten.
    Niets is zo gemakkelijk als het lijkt.

  13. #28
    Ah, inderdaad dat mag niet in "gewone gebruikers" modus. Maar misschien is er een vinkje "DeX auutomatisch opstarten" dat je uit kunt zetten?
    Marcel

  14. #29
    Had ik nog niet aangedacht. Zocht het probleem iets moeilijker :-) Was nog mooier geweest als dit naar current user werd geschreven. Alleen kan ik hem op dit moment niet compilen
    Niets is zo gemakkelijk als het lijkt.

  15. #30
    Krijg het niet werkend, hoe begin je er aan?
    Klik hier niet!!

Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •